weeee!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

bette

du jingser jeg den nok (stave?) 

men mikkel sagde imorges at han altså ikke ville have ble på.. han var jo en stor dreng nu.. 

okay tænkte jeg..... og greb chancen..

så mikkel kom i bh uden ble.. men med en masse underbukser og bukser og strømper.... og en masse krydsede fingre.

og sørme om drengen ikke havde haft et eneste uheld !!! weeee

lige på nær da han skulle tisse på toilettet og tissemanden vendte den forkerte vej.. haha.. 

han har stadig ikke bleen på.. og har lige lavet en dej i potten.. 

nu et spørgsmål.. hva så med natten.. skal jeg give ham ble på der? eller 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Siber

Hvor er han dygtig!!!! stor dreng!

Altså vi gav Johanna ble på om natten, og det synes hun var ok i et lille stykke tid, indtil hun selv sagde nej og vi kunne se at bleen var knas tør!

Så hvis han ikke laver de store protester, så ville jeg give ham en ble på om natten. Det ville være lidt synd for ham hvis han havde uheld mit om natten!

Har du lagt mærke til om bleen er tør eller våd om morgenen?

Knus Siber

Anmeld

14. oktober 2010

bette

Siber skriver:

Hvor er han dygtig!!!! stor dreng!

Altså vi gav Johanna ble på om natten, og det synes hun var ok i et lille stykke tid, indtil hun selv sagde nej og vi kunne se at bleen var knas tør!

Så hvis han ikke laver de store protester, så ville jeg give ham en ble på om natten. Det ville være lidt synd for ham hvis han havde uheld mit om natten!

Har du lagt mærke til om bleen er tør eller våd om morgenen?

Knus Siber

han ville ikke have bleen på igår da han skulle i seng.. så tænkte at jeg så måtte skifte sengetøj hvis det var.. 

men han har ikke haft noget uheld i sengen  

til gengæld glemte jeg at minde ham om at når man er stået op skal man en tur på toilettet.. så han tissede desværre på gulvet.. og blev ked af at det var sket.. men jeg tror vi holder fanen højt endnu  

hvor er det bare fedt.. men hold op hvor bliver han bare stor.. 

Anmeld

14. oktober 2010

Siber

bette skriver:

han ville ikke have bleen på igår da han skulle i seng.. så tænkte at jeg så måtte skifte sengetøj hvis det var.. 

men han har ikke haft noget uheld i sengen  

til gengæld glemte jeg at minde ham om at når man er stået op skal man en tur på toilettet.. så han tissede desværre på gulvet.. og blev ked af at det var sket.. men jeg tror vi holder fanen højt endnu  

hvor er det bare fedt.. men hold op hvor bliver han bare stor.. 

Hvor er han dygtig!!!

Ja jeg skal også minde Johanna om at det første hun skal når vi vågner, er at gå på wc!

Du skal ikke blive bekymret hvis han får nogen uhled om et par uger, det er helt normalt. (det er jo hellere ikke sikkert at det kommer uhled, men hvis der gør) Det går rigtig godt, også kan der komme en masse uheld, også går det godt igen!

Knus Siber

Anmeld

14. oktober 2010

bette

Siber skriver:

Hvor er han dygtig!!!

Ja jeg skal også minde Johanna om at det første hun skal når vi vågner, er at gå på wc!

Du skal ikke blive bekymret hvis han får nogen uhled om et par uger, det er helt normalt. (det er jo hellere ikke sikkert at det kommer uhled, men hvis der gør) Det går rigtig godt, også kan der komme en masse uheld, også går det godt igen!

Knus Siber

okay synes bare det er så fedt at han ikke vil have bleen på

så var det rigtig nok at vente på at han selv sagde til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.