Heej
..
Håber i kan hjælpe med lidt råd og ligende .. har valgt at skrive anonym da jeg selv synes det er lidt pinligt, hvilket andre nok synes er latterligt. .
Jeg er "ny" gravid og ikke særlig langt henne, men det som om forholdet har ændret sig lidt, siden vi fandt ud af det. - vi er rigtig glade og lykkelige over at vi skal være forældre og ser meget frem til fremtiden
, men det intime stunder er virkelig døde, i forhold til før inden graviditeten, der var vi intimen mindst hver 2dag .. nu kan der gå flere dage :s - det skal lige siges at jeg lider meget at træthed, kvalme, opkast og utilpashed. - når jeg snakker med ham om det, siger han at han også savner det rigtig meget, men at han heller ikke ville "presse" mig og sige det hele tiden, at han har lyst til sex, når han kan se jeg er dårlig og utilpas, for som han siger, sker der så mange ting i min krop. - men savner ham inderligt på det intime og kærlige punkter
- og det er begyndt at fylde rimelig i mit hovedet. - alt andet køre som der skal , huspligter, madlavning og indkøb, der er han bare jordens dejligest mand til at træde til når jeg er skidt. 
Nogle der har nogen forslag? råd? - må i meget gerne dele ud, så vi kan få det op at køre igen
knus
Anmeld