Hvordan var jeres mens. efter i havde født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Low

Jeg fik min mens. allerede efter 7 uger jeg havde født. Den kom D. 19 og ca en månede efter/3 uger kom den D. 13 og nu er det en månede siden det startede sidst og jeg har ikke fået det endnu men jeg er så også startede op på mini p-piller. Nu er jeg lidt usikker på hvornår jeg skal forvente at det kommer igen. Min læge fortalte at min mens. kunne blive forskellig efter jeg begyndt på de piller og så har jeg læst mig frem til at nogle kan ikke rigtig kan regne med deres efter de har fødr. 

Så nu spørg jeg jer om jeres erfaring med mens. efter fødslen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Low

Op 

Anmeld

13. oktober 2010

tulleeh

Low skriver:

Jeg fik min mens. allerede efter 7 uger jeg havde født. Den kom D. 19 og ca en månede efter/3 uger kom den D. 13 og nu er det en månede siden det startede sidst og jeg har ikke fået det endnu men jeg er så også startede op på mini p-piller. Nu er jeg lidt usikker på hvornår jeg skal forvente at det kommer igen. Min læge fortalte at min mens. kunne blive forskellig efter jeg begyndt på de piller og så har jeg læst mig frem til at nogle kan ikke rigtig kan regne med deres efter de har fødr. 

min mor nåede aldrig at få mens efter hun fik mig. en måned efter blev hun gravid igen xD

tror det er meget forskelligt.

Anmeld

13. oktober 2010

Risen

Hej søde. Jeg har regelmæssig mens nu :/ og har haft det lige siden fødselen .

Anmeld

13. oktober 2010

tulleeh

hov.. forkert opdate :s

Anmeld

13. oktober 2010

Risen

Risen skriver:

Hej søde. Jeg har regelmæssig mens nu :/ og har haft det lige siden fødselen .

og ammer stadig på fuldtid 

Anmeld

13. oktober 2010

mor-til-vanessa

Low skriver:

jeg fødte den 11 dec 09 og fik første mens 9 maj 10 og har lige haft anden mens her 26 sep 10. så der er gået meget lang tid imellem. 

Anmeld

13. oktober 2010

3xM

har lige haft den første mens, 7 uger efter fødsel vi regner med brug af pessar da jeg ikke kan have hormoner efter en p-stav og spiral er udeluklket inden 1 år så er vi igang m projekt baby regner vi med...

Anmeld

13. oktober 2010

Low

Det virker som om at jeg ikke behøver at være nervøs for at jeg ikke har fået min mens. endnu selv om det er 30 dage siden nu . Det er jeg heller ikke, det undre mig bare for inden jeg var gravid der fik jeg det med 30 dages mellemrum.

Anmeld

13. oktober 2010

Mira0911

Jeg fik mens 1 måned efter fødslen.. Ret hurtigt synes jeg... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.