Nu er det helt officielt:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

Mira0911

Stort tillykke... Dejligt at chefen tog det så pænt... :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

XXSS

Valle81 skriver:

He he - vi får travlt:0)

Det var bestemt ikke en planlagt graviditet - havde gerne set at der gik et par år - men vi beskyttede os - syntes vi - men det skete allligevel.

Og vi kunne ikke vælge fra nu for at vælge til senere - så nu bliver det pseudo-tvillinger:0)

og det kan jeg så også lige fortælle dig, at det er ganske fantastisk med de pseuedo tvillinger  Tillykke! og nyd den lange barsel, den kommer aldrig igen.

Anmeld

13. oktober 2010

Tullebobs

Jeg kan godt forstå at du lige skulle samle mod til den samtale - men fedt at det gik så fint!

Så kan du bedre nyde udsigten til den laaaange barsel.

Og så glæder jeg mig til en opdatering af scanningen af den nye fine lille spunk i maven

Kram fra Trine

Anmeld

13. oktober 2010

Sasja77

Stort tillykke til Jer! Synes sgu det er sejt gået af dig:-)

Og hvor er det dejligt at dit job tog pænt! God fornøjelse til NF scanning!

Anmeld

13. oktober 2010

Bayze

Valle81 skriver:

Er idag 12+6 og har idag kontaktet min arbejdsgiver og fortalt at jeg er gravid igen:0) ( til dem der ikke ved det har jeg Anton på lige lidt over 6 mdr, så når ikke at komme tilbage fra barsel)

Ringede ud til hende, og sagde det, og hun tog det rigtig pænt.

Sagde tillykke mange gange og at hun håbede jeg havde det godt. At hun var glad for det var det jeg fortalte, for hun var faktisk bange for jeg ringede for at sige op....

Så synes det var meget positivt - var død nervøs. Havde egentlig besluttet at vente til på Fredag når vi havde været til NF scanning - men kunne ikke vente mere - idag havde jeg modet og så gorde jeg det.

Nu krydser jeg bar alt hvad jeg krydse kan for at det går godt på fredag:0)

Knus

Oh mu goodness, det må altså lige have været en hurdle at komme over, det kan jeg levende forestille mig! Men super dejligt at din chef tog det som hun gjorde, det må give ro Se, se, det går jo altsammen

Anmeld

13. oktober 2010

Pige2009

Valle81 skriver:

Er idag 12+6 og har idag kontaktet min arbejdsgiver og fortalt at jeg er gravid igen:0) ( til dem der ikke ved det har jeg Anton på lige lidt over 6 mdr, så når ikke at komme tilbage fra barsel)

Ringede ud til hende, og sagde det, og hun tog det rigtig pænt.

Sagde tillykke mange gange og at hun håbede jeg havde det godt. At hun var glad for det var det jeg fortalte, for hun var faktisk bange for jeg ringede for at sige op....

Så synes det var meget positivt - var død nervøs. Havde egentlig besluttet at vente til på Fredag når vi havde været til NF scanning - men kunne ikke vente mere - idag havde jeg modet og så gorde jeg det.

Nu krydser jeg bar alt hvad jeg krydse kan for at det går godt på fredag:0)

Knus

Dejligt at få det overstået

Anmeld

13. oktober 2010

SussieThyssen

Dejligt med en god chef..og så kan det jo også være at hun tænker, at når du nu får en mere så hurtigt, så holder du vel en pause i nogle år og ikke skal på barsel igen, sådan lige i fremtiden, og så skal hun forhåbentligt heller ikke hen og skaffe en ny vikar for dig, hvis hun allerede har en. LOL

Krydser for scanningen fredag

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. oktober 2010

Mor til L&S

Søde dig, godt det gik godt og hun tog det pænt... Ah - sikke en lettelse hva.. så skal du ikke tænke mere på det!

Anmeld

14. oktober 2010

Valle81

TAk alle sammen, hvor er i bare super søde:0)

Tak for Jeres søde ord - ved sku ikke hvad jeg skulle gøre uden hver og en af Jer:0)

Jeg var også lettet over at det gik så godt som det gjorde, men alligevel sidder jeg med følelsen: Åhh gad vide om det bare er skuespil hun fyrede af - det kan det o nemt være.

Men åhh vælger ikke dvæle for meget ved det, for tingene bliver ikke anderledes. HAr haft kontaktet fagforening da eg fandt ud af eg var gravid og hun sagde, jamen i det næste 1 1/2 år kan de ikke fyre dig, og hvis de fyrer dig inden for rimelig tid efter du er vendt tilbage, så kører vi sag:0)

Og der er jo laaaaaaang tid til, hvem ved hvordan vores liv ser ud til den tid:0)

Kæmpe knus

Anmeld

14. oktober 2010

Sommersko

Stort tillykke - står i samme situation som dig..!

Har selv lige været til NF scanning i mandags, så fantastisk at se den bette i maven, så er det lidt mere virkeligt, at jeg rent faktisk ER gravid igen, selv om det kun er snart 8 mdr siden jeg blev mor for første gang til en fantastisk datter.

Dejligt chefen tog det så pænt. Min chef blev oz bare glad på mine vegne. Og det er selvom jeg kun har været 1½ måned i mit nye job inden jeg blev sygemeldt med bækkenløsning og kun kommer tilbage for 2½ måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.