Uglekort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

Dot D

twinboys skriver:

I næste måned... den 13.nov... smiler

Sophie har den 15. november.. Send en adresse på PB så ser vi omikke jeg husker dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

twinboys

Dot D skriver:

Sophie har den 15. november.. Send en adresse på PB så ser vi omikke jeg husker dig

Hvor er du nice......

Anmeld

13. oktober 2010

Dot D

twinboys skriver:

Hvor er du nice......

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

Dot D skriver:

Så skulle du gerne have modtaget en pb

Anmeld

13. oktober 2010

MorTilGustav

Dot D skriver:

Tak skal du have. Ja der ryger da et par stykker ind i mellem De store er 15*15 cm til 25 kr pr stk og de små er 6*9 cm til 10kr pr stk og der er kuverter med

Super! Er vild med det lille kort i grå (det grønne er også fint) længst til højre  Fås det i stort format?

Anmeld

13. oktober 2010

Dot D

MorTilGustav skriver:

Super! Er vild med det lille kort i grå (det grønne er også fint) længst til højre  Fås det i stort format?

Ja både og... det er et stempel og det har jo den størrelse det har, men det kan jo laves på et stort kort, så er der bare mere "frit" rundt om, ellers kan jeg nok forstørre det i hånden, så det kan fylde mere, er lidt fiks på fingrene, så det skulle kunne lade sig gøre

Anmeld

13. oktober 2010

MorTilGustav

Dot D skriver:

Ja både og... det er et stempel og det har jo den størrelse det har, men det kan jo laves på et stort kort, så er der bare mere "frit" rundt om, ellers kan jeg nok forstørre det i hånden, så det kan fylde mere, er lidt fiks på fingrene, så det skulle kunne lade sig gøre

Kanon! Men tror godt jeg kan nøjes med en af hver af de små, når jeg tænker efter  
Kender mange med fødselsdag her i efteråret

Anmeld

13. oktober 2010

Dot D

MorTilGustav skriver:

Kanon! Men tror godt jeg kan nøjes med en af hver af de små, når jeg tænker efter  
Kender mange med fødselsdag her i efteråret

Du siger bare til, hvis det er

Anmeld

23. oktober 2010

Karina

De er bare så fine - jeg så det fine kort du havde lavet til Tine, super fint. Det kan være vi skal finde en dag i november og lave julekort henne ved Tine

Anmeld

23. oktober 2010

Maddox

Ihh.. hvor er de altså bare flotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.