Min vægt var sød til morgen...;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. august 2008

Honningblomst

Hej søde taber-piger...;)

Hvordan står det til hos jer...
Jeg vejer mig hver evig eneste morgen, hvor tit vejer I jer??

I morgen er det en måned siden at jeg besluttede at tabe de der dumme 5 kg som har irriteret mig længe...og i dag er sørme dagen hvor jeg har tabt præcis 5 kg.8D8D8D
Men så sker det typiske jo...;) jeg synes stadig lige jeg mangler tre kilo...så nu må vi se hvor lang tid det tager.

Cykler stadig 15 km dagligt og i starten syntes jeg ikke det havde effekt, men pludselig rykkede og hold da op jeg får det bedre på alle områder når jeg får rørt mig....så nu vil jeg tage min cykel og køre ud i morgensolen...

Knus fra Eva..og dejlig dag til jer alle...det fortjener I...søde piger...(L)(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2008

Mathilde

Hej taber-pige.

Wow 5kg på en måned, det er da super flot:) Kæmpe tillykke smukke Eva:)) Jeg vejer mig også hver dag. Det er meget sjældent jeg springer over min morgenvejning.
Ih jeg ville ønske jeg var bedre til det med motion, men det bliver sgu ikke til det helt store...

Ja det er da bare typisk... Man vil altid gerne lige tabe lidt mere og spørgsmålet er, om man nogensinde bliver helt tilfreds...

Også en god dag til dig søde Eva:)

Kram fra Mathilde.

Anmeld

2. august 2008

Honningblomst

Hej søde Mathilde...:)

Tak....ja, det går heldigvis stærkt når først jeg er stædig...:)

Dengang jeg tabte små 30 kg, der dyrkede jeg heller ikke motion, så man kan jo som du også gør, sagtens tabe sig uden.
Men jeg er bare også begyndt at tænke sundhed...er jo heller ikke sundt at være tynd-fed...altså tynd uden muskler. Og så er jeg jo en gammel kone, så vil gerne prøvet at holde mig lidt fast i kødet...;) Endvidere øges forbrændingen jo flere muskler man har og det er jo også værd at tage med...

Jeg cykler jo bare og det er en super måde synes jeg og nemt at tage Konrad med osv....måske du bare skulle prøve i en uge....du kan hurtigt se og mærke resultater...meget hurtigt forsvandt mine elskovshåndtag helt...:P

Og til dit spørgsmål....nej, jeg tror sgu ikke man bliver tilfreds før man accepterer sig selv helt....men hvordan gør man lige det...:S
Rart at jeg ikke er den eneste som er meget afhængig af min badevægt...:D

Stort kram...
Eva
(H)

Anmeld

2. august 2008

lonemus

Hej Eva!

Stort tillykke med de tabte 5 kilo - jeg er da slet ikke misundelig på, at du nu er i mål.......:D:))

Tja, jeg tror sgu aldrig vi kvinder bliver helt tilfredse med vores vægt eller vores krop. Jeg tror altid vi lige syntes der skal tabes 5 kilo, trænes en delle væk her og der. Hører det ikke bare med til det at være kvinde? ;)

Vejer du dig virkelig hver dag? - gjorde du også det den gang du tabte de 30 kilo? For 10 år siden skulle jeg tabe ca. 20 kilo, hvor jeg også vejede mig dagligt, men jeg blev altså helt besat af vægten, så jeg udviklede til sidst anoreksi. (blev heldigvis aldrig rigtig slemt, jeg kom ud af det inden).
Jeg vejer mig nu kun 1 gang om ugen - hver fredag. Hvis jeg gør det oftere, så er jeg bange for at blive besat igen.

Du er for sej, at du har tabt de sidste kilo ;)

(H) Lone

Anmeld

2. august 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Hej Eva!

Stort tillykke med de tabte 5 kilo - jeg er da slet ikke misundelig på, at du nu er i mål.......:D:))

Tja, jeg tror sgu aldrig vi kvinder bliver helt tilfredse med vores vægt eller vores krop. Jeg tror altid vi lige syntes der skal tabes 5 kilo, trænes en delle væk her og der. Hører det ikke bare med til det at være kvinde? ;)

Vejer du dig virkelig hver dag? - gjorde du også det den gang du tabte de 30 kilo? For 10 år siden skulle jeg tabe ca. 20 kilo, hvor jeg også vejede mig dagligt, men jeg blev altså helt besat af vægten, så jeg udviklede til sidst anoreksi. (blev heldigvis aldrig rigtig slemt, jeg kom ud af det inden).
Jeg vejer mig nu kun 1 gang om ugen - hver fredag. Hvis jeg gør det oftere, så er jeg bange for at blive besat igen.

Du er for sej, at du har tabt de sidste kilo ;)

(H) Lone

Tak...(L)

Jo, du har ret...der er altid noget der kunne være bedre med vægt, udseende osv...men nu får jeg bare dyrket en masse motion, så må vi se om den rykker mere eller bare står stille, for så vejer jeg nok hvad jeg skal.:)

Ja, da jeg tabte alle de mange kilo vejede jeg mig også dagligt...gør jeg det ikke, så synes jeg at jeg har en tendens til at spise forkert for jeg skal jo ikke vejes før om flere dage. Så det er den eneste måde jeg kan fastholde mig og det samme når jeg har nået vægten, så vejer jeg mig hver morgen.:)
Men lyder da ikke som om det er en god måde for dig...hold da op...uhyggeligt du var tæt på at udvikle anoreksi...:S
Hvor meget er det du mangler??

Stort kram og dejlig weekend til dig..:)
(H)

Anmeld

2. august 2008

lonemus

Okay, jamen vi er jo også så forskellige :D. Jeg tør absolut ikke veje mig dagligt.
Ja, det var noget værre noget....min vægt og mad havde total kontrol over mig. Det varede ca. 1 år. Det aller værste var, at jeg var skide flot tynd, men min hoved sagde jeg skulle tabe mere! Til sidst udeblev min menses i 3 mdr....dér blev jeg vildt bange...min storebror blev vildt gal på mig, råbte og skreg om jeg dog ikke gerne ville have børn senere i mit liv, men at jeg kunne ødelægge min mulighed for at få børn, hvis jeg fortsatte. Lige den samtale gjorde stort indtryk på mig.......jeg begyndte at spise mere og mere alm. og kun veje mig 1 gang om ugen. Kort efter kom min menses igen - også var jeg lykkelig.
Det er faktisk ret skræmmende at tænke tilbage på, for nu sidder jeg her med mine 2 dejlige unger, men havde jeg truffet en anden beslutning den gang, havde jeg måske ødelagt min krop - i hvert fald hvis jeg havde fortsat i mange år.
Puha, men sådan gik det jo heldigvis ikke :)

Jeg skal tabe ca. 17 kilo......syntes der er meget lang tid til!

(H) Også en dejlig weekedn til dig.

(H) Lone - som skal til svendegilde i dag.

Anmeld

2. august 2008

SaNiNa

Sådan Eva... det er bare så flot...

der er bare ikke noget bedre end at nå sit mål:)

(H) Sanne

Anmeld

2. august 2008

Pia.

Tillykke Eva med det flotte vægttab, det er da bare super at være nået i mål...

men ja du har ret, tilfreds bliver man aldrig... om man så går under kniven, så er der altid et eller andet der ikke er som det skal være ikk... - det sagde en klog kvinde en gang til mig... (L)

Knus Pia.

Anmeld

2. august 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Tillykke Eva med det flotte vægttab, det er da bare super at være nået i mål...

men ja du har ret, tilfreds bliver man aldrig... om man så går under kniven, så er der altid et eller andet der ikke er som det skal være ikk... - det sagde en klog kvinde en gang til mig... (L)

Knus Pia.

Søde Pia...(L)
Tak og ja...du har ret...(L)(L)
Knus og dejlig weekend til jer...hils...:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.