Bimmer 25+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

mor-til-vanessa

DK skriver:

Uhh det var lidt sent at jeg fik taget billeder, først i går 25+6...

Men her i alt fald endnu et til samlingen!

En lille update til dem der ikke allerede har læst det i mødregruppen: Symfysemålet er 27 cm  (gennemsnittet er 24 cm. denne uge) og vægten siger +10 kg. Jeg har vand i kroppen og bækkenet driller og blodtrykket var lidt højt men heldigvis ikke over den "tilladte grænse". Ihh en svada, nå, men ellers går det faktisk rigtig fint! Bimmeren sparker og sparker. Jeg læste i min gravid-bog at man skulle mærke spark hverdag, måske hvis man var heldig flere gange om dagen. Bimmeren sparker lystigt i laaang tid af gangen. Altså.. det er sjældent at han ikke sparker i en hel time af gangen! Jeg vågner også om natten fordi han ligger og roder rundt. Det er SÅ hyggeligt! Jeg synes ikke Kirstine var så aktiv den gang jeg var gravid med hende, men måske er det bare fordi at min livmoder er så kæmpe at der er masser af plads at udfolde sig på!

rigtig smuk mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

K&S

DK skriver:

Hej

Jamen sådan umiddelbart efter at vi havde fortalt mine forældre at jeg var gravid, så fik vi kaffe og talte om graviditeten osv, også sagde min mor noget a la "Altså, den lille Bimmer, det bliver en dreng". Så var jeg sådan lidt... Altså den hedder IKKE Bimmeren, mor!

Og den fangede min lillesøster straks og så kaldte hun den også for Bimmeren og så kaldte alle den bare for Bimmeren og så hed han ligesom det! Jeg havde ellers planer om at han skulle have heddet noget romantisk a la "guldkornet" eller "øjestenen" eller noget i den dur, men nogen gange vælger man bare ikke selv!

Idag er det helt naturligt at han hedder Bimmeren og jeg er ret spændt på om vi kan holde op med at kalde ham for Bimmeren igen når han er blevet født. Altså han har jo faktisk et navn... Meen. Han er jo en Bimmer, ikke?

Hihi, det er da en sød historie  men ja, gad vide om han nogensinde kommer til at hedde andet end bimmer

Anmeld

13. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

GORGEOUS!!! Du ser helt fantastisk og STUR ud! Skal der ikke snart fyldes lidt smoothies på den mave? Vi kan også svøbe den ind i lækkert tøj?

Og kommer der ikke snart lidt billedspam med Kirstine?

Anmeld

14. oktober 2010

DK

Rosa skriver:

GORGEOUS!!! Du ser helt fantastisk og STUR ud! Skal der ikke snart fyldes lidt smoothies på den mave? Vi kan også svøbe den ind i lækkert tøj?

Og kommer der ikke snart lidt billedspam med Kirstine?

Taaak!

Jo, jo og jo!

Anmeld

14. oktober 2010

Sakris

Du er altså bare SÅ smuk

Anmeld

14. oktober 2010

saxa

Waouw... Lækker Mama!!

Øhh... +10kg.. Hvor er de henne?? For det sidder da lige hvor det skal..

Anmeld

14. oktober 2010

DK

Tak tak  

Anmeld

14. oktober 2010

twinboys

Dejlig skøn mave du har...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.