Købe-mani...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Line Højdal

Hej alle sammen...

Jeg har simpelthen sååå svært ved at lade være med at købe alt muligt (specielt tøj) til vores lille spire i maven... Jeg ved det er tidligt, men det er bare så bekræftende at stå med et sødt lille mini sæt i hånden

Er der andre der har samme trang til at købe lidt hist og her...?
Jeg har købt et par bodyer, et par bukser og nogle søde heldragter og nå ja... en skråstol (brugt) herindefra baby.dk...
Min mand synes jeg er tosset

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Thirle3

Hej

Jeg har nok ikke samme behov denne gang, men jeg kan godt nok ikke lade være med at kigge. Var inde og købe fødselsdags gaver til mine 2 børn i H & M og jeg kunne da ikke lige lade være med gå en runde i baby afdelingen

Man får jo også en masse gaver når man har født (især ved første barn) og de kan jo ikke passe det særligt længe, desværre.

Thirle

Anmeld

13. oktober 2010

Piwi83

Jeg kan sagtens forstå det og jeg synes det er helt fint, du skal da bare glæde dig alt det du kan og gå udfra at alt går godt

Jeg har været på lagersalg, hvor det hele kostede 5 kr. pr. del for licens produkter, så der købte jeg Babapapa, Barbar, Star wars, Mummitrolde mm. i både hagesmæks, bodyer, en sækkestol, et tæppe mm. Jeg købte bare det hele i neutrale farver og vil jeg ikke bruge det, er det nok ikke økonomisk undergnag til den pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.