godnatflaske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Millesmammi

hvornår er det for tidligt at vænne børn af med den sidste flaske om aftenen? - altså så de får aftensmad, og så først morgenmad ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Miss.Sunshine

Millesmammi skriver:

hvornår er det for tidligt at vænne børn af med den sidste flaske om aftenen? - altså så de får aftensmad, og så først morgenmad ??

ved faktisk ikke om der er en regel for det,men de siger vel selv fra når de ikke behøver den mere??

Anmeld

13. oktober 2010

Millesmammi

Miss.Sunshine skriver:

ved faktisk ikke om der er en regel for det,men de siger vel selv fra når de ikke behøver den mere??

ja det kan godt være

min datter er nemlig  7 måneder, og her den sidste uge, har hun så faldet i søvn inden jeg har nået at give hende den flaske, og så er hun først vågnet om morgenen ..

Anmeld

13. oktober 2010

nvm

min datter fik aftenflaske til hun var over 1 år, men det var også pga hun skulle ha nok mælk, da hun ikke fik andet med mælkeprodukter i..pga allergi

Anmeld

13. oktober 2010

frk Jensen

Millesmammi skriver:

min søn var lige omkring de 6 mdr da han droppede flasken helt.. han gad ikke flasken..

Anmeld

13. oktober 2010

BabyStella!

Millesmammi skriver:

ja det kan godt være

min datter er nemlig  7 måneder, og her den sidste uge, har hun så faldet i søvn inden jeg har nået at give hende den flaske, og så er hun først vågnet om morgenen ..

Så lad være og give hende den Så må hun jo være mæt nok.

Jeg fik at vide af lægen at jeg selv måtte bestemme, hvornår Stella ikke skulle ha´ natflasken mere. Hun er snart 13 mdr. Der har været et par gange, hvor hun ikke ville ha´ den - fordi hun har fået rigeligt og spise til aftensmad, men for det meste får hun ca. 250 ml. og sove på 

Anmeld

13. oktober 2010

Pige2009

Millesmammi skriver:

ja det kan godt være

Det er da super!  Jeg har hørt fra mange, at de har svært ved at vænne deres baby fra aftenflasken, så jeg synes da bare, du skal lade være med at tilbyde hende flasken mere efter aftensmaden, selvom hun måske ikke falder i søvn inden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.