Har da verdens bedste veninder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Heidi B

Min ene veninde, Gitte, der også har tvillinger har spurgt om hun måtte låne vores drenge en lørdag, så de kunne lege med hendes, og Jesper og jeg kunne få en dag for osselv.... Det er sgu da sødt af hende...

Min anden veninde, Lise, og vores fælles veninde Siff har spurgt om de må låne mine drenge d. 26 og gå i zoo....

Ih altså!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

3rollinger

Heidi B skriver:

Min ene veninde, Gitte, der også har tvillinger har spurgt om hun måtte låne vores drenge en lørdag, så de kunne lege med hendes, og Jesper og jeg kunne få en dag for osselv.... Det er sgu da sødt af hende...

Min anden veninde, Lise, og vores fælles veninde Siff har spurgt om de må låne mine drenge d. 26 og gå i zoo....

Ih altså!!!!

Det er da skoent. Dejligt at have gode veninder

Hvilke planer har du saa lavet med Jesper?

Anmeld

13. oktober 2010

Heidi B

Heidi B skriver:

Ih altså!!!!

For det ikke skal være løgn startede han med at sige han så ville tage overarbejde..... men da jeg lokkede med brunch og bif sagde han ja til det...

Nu har vi snakkede om, om vi skal aflevere drengene og køre hjem og bare være.... Så vi må se hvad dagen bringer....

Anmeld

13. oktober 2010

3rollinger

Heidi B skriver:

For det ikke skal være løgn startede han med at sige han så ville tage overarbejde..... men da jeg lokkede med brunch og bif sagde han ja til det...

Nu har vi snakkede om, om vi skal aflevere drengene og køre hjem og bare være.... Så vi må se hvad dagen bringer....

Det kunne da ogsaa vaere dejligt bare at vaere alene hjemme, eller hvad?

Det ville jeg elsker. En hel dag bare for mig selv.

Anmeld

13. oktober 2010

82Miraklet

Heidi B skriver:

Ih altså!!!!

Dejligt med venner og veninder der tager sig tid til sådan noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.