Jaaaaaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Heidi B

Det er gået igennem.

Jeg har fået lov at holde to barselsdage om måneden.

Jeg har noget barsel tilbage fra drengene, og det kan jeg så tage nu. Det bliver dejligt at have nogle dage, hvor drengene og jeg kan hygge og tage på ture.... Glæder mig. Måske lister jeg er enkelt dag ind til manden også, har spurgt og de kontrollere ikke om man holder børnene hjemme, og sagsbehandleren synes da også det var en god ide med kæreste tid. Men fortrinsvis er det til drengene....

Bare dejligt!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Munder

Fantastisk. Det er jo ren luksus med sådan nogle dage. Håber virkelig I får nydt dem!

Anmeld

13. oktober 2010

3rollinger

Ej, kan man virkelig gemme barsel i saa mange aar?

Men fedt at have dagene. Hvor mange maaneder kommer det til at dreje sig om?

Knus

Anmeld

13. oktober 2010

Heidi B

ca 1½ år... 2 fridag om måndeden.....

Mener man kan gemme til de er 9... eller er det 7???

Anmeld

13. oktober 2010

3rollinger

Heidi B skriver:

ca 1½ år... 2 fridag om måndeden.....

Mener man kan gemme til de er 9... eller er det 7???

Jamen, gik du lige fra hospitalet og paa arbejde eller hvad

Vidste slet ikke man kunne gemme det. Men paa den anden side ved jeg intet om arbejdsregler og den slags i Danmark. Haaber snart at faa chance for at laere det . Maaske ikke lige barselsreglerne, men saa en masse andre.

Anmeld

13. oktober 2010

82Miraklet

Heidi B skriver:

Det er gået igennem.

Jeg har fået lov at holde to barselsdage om måneden.

Jeg har noget barsel tilbage fra drengene, og det kan jeg så tage nu. Det bliver dejligt at have nogle dage, hvor drengene og jeg kan hygge og tage på ture.... Glæder mig. Måske lister jeg er enkelt dag ind til manden også, har spurgt og de kontrollere ikke om man holder børnene hjemme, og sagsbehandleren synes da også det var en god ide med kæreste tid. Men fortrinsvis er det til drengene....

Bare dejligt!!!!

Sådan...

Anmeld

13. oktober 2010

Heidi B

Da de var små boede vi i  Frederiksberg kommune... og de havde en ordning hvor man fik løn af kommunen for at passe sine børn, og så kunne Jesper bruge 3 mdr, og jeg kunne gemme noget.

Det eneste vi skulle var at blive godkendt til at passe børnene i vores hjem, og fik et gitter til at sætte op i køkkendøren, så de ikke kunne komme derud. (Det fik vi aldrig sat op, de kom aldrig og tjekkede det) og så skulle vi have børnesikring på vinduerne, og det havde vi.

Jep det er læks!!!

Anmeld

13. oktober 2010

g.seerup

SKØNT!!! Det bliver da helt fantastisk

Anmeld

13. oktober 2010

Stumpen

TOP NICE

Jeg har faktisk alt barsel fra Mathilde tilbage, da jeg var inder uddannelse mens jeg var på barsel.. Det var i hvert fald hvad jeg fik at vide af kommunen...

Anmeld

13. oktober 2010

Charlie

Ej hvor skønt, det vidste jeg slet ikke, at man kunne. Det var da en super løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.