Gratis babypakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.397 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Moaaar <3

hvor fra ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

maj2011

matas

babysam

Anmeld

13. oktober 2010

Kit

Libero

nettorvet.dk (for Coop medlemmer)

Anmeld

13. oktober 2010

Moaaar <3

Kit skriver:

Libero

nettorvet.dk (for Coop medlemmer)

koster det noget at ære medlem=?

Anmeld

14. oktober 2010

IAH

Prutten 23+ skriver:

koster det noget at ære medlem=?

Ja, det koster noget. Ved ikke hvor meget.

Jeg har fået min mor til at bestille coop-pakken hjem. Så ved jeg ikke, hvad de tænker når der dukker en 60årig dame op og henter pakken..

Så hvis du kender en, der har coop-kort, kan du evt spørge ham/hende.

Anmeld

14. oktober 2010

Maja88

IAH skriver:

Ja, det koster noget. Ved ikke hvor meget.

Jeg har fået min mor til at bestille coop-pakken hjem. Så ved jeg ikke, hvad de tænker når der dukker en 60årig dame op og henter pakken..

Så hvis du kender en, der har coop-kort, kan du evt spørge ham/hende.

det koster et engangs beløb på en 50er. og så kan du optjene bonus point hver gang du handler i kvivkly, brugsen irma og det. med de bonus point kan du købe noget fra nettet. Tit er der også medlems rabat på nogle ting

Anmeld

8. december 2010

Moaaar <3

Er der nogen af jer der har benyttet jer af disse babypakker?

Var inde og hente en i babysam men synes ikke var noget vider i det.
Den ble span er fin hvis man bruger sådan en, jeg/vi gør ikke da en ble starks skal ud .

Anmeld

9. december 2010

piadas

Prutten 31+ skriver:

Er der nogen af jer der har benyttet jer af disse babypakker?

Var inde og hente en i babysam men synes ikke var noget vider i det.
Den ble span er fin hvis man bruger sådan en, jeg/vi gør ikke da en ble starks skal ud .

Jeg har hentet i både Bilka, Babysam, SuperBrugsen og Matas. Derudover har jeg fået tilsendt noget fra Pampers. Libero går jeg og venter på - det er noget med, at den kommer 1-2 måneder før termin, så vidt jeg husker, så den må snart komme?!

Jeg synes, det er nogle ok ting, man får i de fleste af pakkerne. Blespanden er jeg rigtig glad for, for den brugte jeg til de to store og var vildt glad for, så det er jeg sikker på, at jeg bliver igen.

Jeg kan ikke huske, hvad der var i de enkelte pakker, men der var bl.a. 3 flasker shampoo/balsam, som tilfældigvis er det mærke, jeg bruger i forvejen! 2 pakker bind, en del bleer til baby, sutter, en bøtte vanish, "Vores børn"-blade. Ca. 10 prøver på lotion, zinksalve, babyshampoo osv., prøver på ammeindlæg, badeand og -svamp. Hmmm, jeg kan ikke lige huske, hvad der ellers var, men jeg synes, der var masser af gode ting - og man skal jo selvfølgelig også lige huske, at det er gratis!

Anmeld

9. december 2010

Angelspot

piadas skriver:

Jeg har hentet i både Bilka, Babysam, SuperBrugsen og Matas. Derudover har jeg fået tilsendt noget fra Pampers. Libero går jeg og venter på - det er noget med, at den kommer 1-2 måneder før termin, så vidt jeg husker, så den må snart komme?!

Jeg synes, det er nogle ok ting, man får i de fleste af pakkerne. Blespanden er jeg rigtig glad for, for den brugte jeg til de to store og var vildt glad for, så det er jeg sikker på, at jeg bliver igen.

Jeg kan ikke huske, hvad der var i de enkelte pakker, men der var bl.a. 3 flasker shampoo/balsam, som tilfældigvis er det mærke, jeg bruger i forvejen! 2 pakker bind, en del bleer til baby, sutter, en bøtte vanish, "Vores børn"-blade. Ca. 10 prøver på lotion, zinksalve, babyshampoo osv., prøver på ammeindlæg, badeand og -svamp. Hmmm, jeg kan ikke lige huske, hvad der ellers var, men jeg synes, der var masser af gode ting - og man skal jo selvfølgelig også lige huske, at det er gratis!

Kan man bare gå ind og hente dem? Og så vise mave

Anmeld

9. december 2010

piadas

Angelspot skriver:

Kan man bare gå ind og hente dem? Og så vise mave

Haha, nej det er ikke helt nok!

Man skal lige omkring deres hjemmesider og tilmelde sig eller udskrive et bevis, som man skal medbringe i butikken.

Man kan også tilmelde sig på Beauvais' hjemmeside og få tilsendt gratis smagsprøver på vælling, grød osv. Det kan man bare først, når baby er født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.