Prutten 31+ skriver:
Er der nogen af jer der har benyttet jer af disse babypakker?
Var inde og hente en i babysam men synes ikke var noget vider i det.
Den ble span er fin hvis man bruger sådan en, jeg/vi gør ikke da en ble starks skal ud .
Jeg har hentet i både Bilka, Babysam, SuperBrugsen og Matas. Derudover har jeg fået tilsendt noget fra Pampers. Libero går jeg og venter på - det er noget med, at den kommer 1-2 måneder før termin, så vidt jeg husker, så den må snart komme?!
Jeg synes, det er nogle ok ting, man får i de fleste af pakkerne. Blespanden er jeg rigtig glad for, for den brugte jeg til de to store og var vildt glad for, så det er jeg sikker på, at jeg bliver igen.
Jeg kan ikke huske, hvad der var i de enkelte pakker, men der var bl.a. 3 flasker shampoo/balsam, som tilfældigvis er det mærke, jeg bruger i forvejen!
2 pakker bind, en del bleer til baby, sutter, en bøtte vanish, "Vores børn"-blade. Ca. 10 prøver på lotion, zinksalve, babyshampoo osv., prøver på ammeindlæg, badeand og -svamp. Hmmm, jeg kan ikke lige huske, hvad der ellers var, men jeg synes, der var masser af gode ting - og man skal jo selvfølgelig også lige huske, at det er gratis!
Anmeld