Sex under mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan man have sex mens man har mens?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.046 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ja.. afstemningen siger alt.

Hvad gør man egentlig, hvis man er totalt.. ja, trængende.. men har sin mens? Gør man det alligevel? Eller kun ved bestemte omstændigheder, som f.eks. i badet?

Hehe, sorry for et lidt weird spørgsmål, men jeg er ret nysgerrig efter, hvordan folk generelt ser på det :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

FrkT

Jamen det kommer an på hvordan du selv har det med det. Og så kommer det i særdeleshed også an på hvordan din kæreste/mand har det med det. Jeg har haft kærester hvor vi af og til har gjort det en enkelt gang under mens, fordi ingen af os har haft problemer med det. Men i dag er jeg ikke så glad for det, føler mig så klam, og så kan Jens slet ikke med sex under mens, så derfor gør vi det ikke de 5 dage det står på. Men som regel bliver vi begge vildt trængende mens jeg HAR mens (nok fordi vi ved vi ikke kan få hinanden der), så lige efter så hygger vi som regel 

Anmeld

12. oktober 2010

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Jamen det kommer an på hvordan du selv har det med det. Og så kommer det i særdeleshed også an på hvordan din kæreste/mand har det med det. Jeg har haft kærester hvor vi af og til har gjort det en enkelt gang under mens, fordi ingen af os har haft problemer med det. Men i dag er jeg ikke så glad for det, føler mig så klam, og så kan Jens slet ikke med sex under mens, så derfor gør vi det ikke de 5 dage det står på. Men som regel bliver vi begge vildt trængende mens jeg HAR mens (nok fordi vi ved vi ikke kan få hinanden der), så lige efter så hygger vi som regel 

Altså personligt har vi intet imod det, dog gør vi det helst i badet.

Jeg er bare ionteresseret i at høre, hvad andre synes :p

Anmeld

12. oktober 2010

mor-til-vanessa

jeg synes det er okay, hvis begge gerne vil. er dog ikke noget jeg synes er det lækreste i verden, men det er da nok sket en gang eller to

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

Jeg har svaret "Ja"

Anmeld

12. oktober 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja.. afstemningen siger alt.

Hvad gør man egentlig, hvis man er totalt.. ja, trængende.. men har sin mens? Gør man det alligevel? Eller kun ved bestemte omstændigheder, som f.eks. i badet?

Hehe, sorry for et lidt weird spørgsmål, men jeg er ret nysgerrig efter, hvordan folk generelt ser på det :p

Helt ærligt...Nej...jeg synes det er ulækkert. Men jeg har da gjort det i badet, og dengang jeg brugte pessar, men det er nu mange år siden.
Så fatter får lov at vente

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. oktober 2010

Barbamama

Føj det kunne jeg slet ikke. Jeg synes det er så klamt. Hvorfor skal han smøres ind i blod  Nej nej puha.... Så nej herhjemme er der total lukket når jeg har mens....

Anmeld

13. oktober 2010

Bebsen

Min x og jeg havde tit sex imens jeg havde mens, dvs det var nok os fordi han 4 dage om ugen arbejdede i KBH, så der så vi ikke hinanden, så når han kom hjem om torsdagen var min mens på vej, men vi havde sex alligevel, og det udskød ofte mens´en... Ved ikke om sæden har en eller anden indvirkning, men ofte kom min mens først ordentligt om mandagen, selvom den sku være begyndt for fuld kraft om torsdag/fredag...

Er det fint for ham, er det fint for mig, dog ikke lige når jeg bløder allermest, og har allermest ondt...

Anmeld

13. oktober 2010

B&J

Jeg siger både og hvis begge er enige så jubii men jeg har det sådan hvis man bløder lidt jamen så ingen problemer og hvis man bløder meget kan det nemt blive noget gris ud over det hele hihihihi

Anmeld

14. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Personligt nej. Men hvis man ikke har noget i mod det, jamen så go 4 it Det er vist op til den enkelte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.