Neta?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Munder

Hvordan går det med søvnen søde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Heidi B

Og vi skal vel også snart se billeder af lækkermåsen???

Anmeld

16. oktober 2010

Smølf

Hej Dorthe,

Tak fordi du ikke har glemt mig helt. Dagene stryger afsted og jeg har ikke mange minutter for mig selv om dagen...

Men det går godt! Amningen fungerer og lillepigen sover godt om natten. Hun sover fra ca. 22-23, bliver ammet ved 2-3 tiden og sover til klokken 7. Det kan man vist ikke klage over. Dagene er lidt noget rod og uden fast mønster.

Jeg har for nyligt lagt nogle billeder ind på fb, så der er et helt album i kan kigge igennem.

KH Neta -som i denne tid får læst alle indlæg, men desværre mangler tiden til at svare alle...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. oktober 2010

st

Hvor er hun bare sød den lille tøs. Godt at hørte det går bedre med søvn og amning.

Anmeld

17. oktober 2010

Munder

Netapige skriver:

Hej Dorthe,

Tak fordi du ikke har glemt mig helt. Dagene stryger afsted og jeg har ikke mange minutter for mig selv om dagen...

Men det går godt! Amningen fungerer og lillepigen sover godt om natten. Hun sover fra ca. 22-23, bliver ammet ved 2-3 tiden og sover til klokken 7. Det kan man vist ikke klage over. Dagene er lidt noget rod og uden fast mønster.

Jeg har for nyligt lagt nogle billeder ind på fb, så der er et helt album i kan kigge igennem.

KH Neta -som i denne tid får læst alle indlæg, men desværre mangler tiden til at svare alle...

Ihhh sikken en lækkermås!

Dejligt at høre, at frøkenen sover og spiser godt. Du må endelig sige til, hvis du har overskud til at give en kop kaffe en dag, er jo blevet ufrivillig hjemmegående, så har tiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.