Babyhulen uge 9 (8+0) <3 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

camillahej

Maalene skriver:

Det er jeg helt sikker på - så må det absolut være din tur

Men det er jo et super godt tegn, at du kan blive gravid - nu skal vi bare have ægget til at sætte sig fast også

Vil ihverfald krydse alt hvad jeg kan for, at det lykkes for jer næste gang

taaaaak vi håber os rigtig meget min kæreste er noget nede over at jeg først er gravid så er jeg ikk og så er jeg ..

Men jeg tager det mere stille og roligt det skal nok komme hehe..

men eeej hvor vi glæder os bliver skønt! gør jeg os selv altså  !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Maalene

camillahej skriver:

taaaaak vi håber os rigtig meget min kæreste er noget nede over at jeg først er gravid så er jeg ikk og så er jeg ..

Men jeg tager det mere stille og roligt det skal nok komme hehe..

men eeej hvor vi glæder os bliver skønt! gør jeg os selv altså  !

Kan jeg virkelig godt forstå... Kan også godt mærke på min kæreste, at han ikke tør glæde sig over det lille spir i min mave, før vi har set hjerteblink... Han er ligeså bange som jeg er for at miste igen...

Men er sikker på, vi har heldet med os denne gang og du får to dejlige streger om en 3 ugers tid

Anmeld

25. januar 2011

camillahej

Maalene skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå... Kan også godt mærke på min kæreste, at han ikke tør glæde sig over det lille spir i min mave, før vi har set hjerteblink... Han er ligeså bange som jeg er for at miste igen...

Men er sikker på, vi har heldet med os denne gang og du får to dejlige streger om en 3 ugers tid

heheh. åårh synd for ham, det os svært for der kan jo ske meget!

Men du er gravid og den skal dælme nok blive der !!!!! ellers var den gået bort må vi  for da..

Jeps. men har ikk fået min mens endnu???

Og havde positiv teste den. 19 jo og derefter har de været negative jo men nu må min mens så godt komme så jeg kan få ægl. heeeh & derefter to streger.

Anmeld

25. januar 2011

Maalene

camillahej skriver:

heheh. åårh synd for ham, det os svært for der kan jo ske meget!

Men du er gravid og den skal dælme nok blive der !!!!! ellers var den gået bort må vi  for da..

Jeps. men har ikk fået min mens endnu???

Og havde positiv teste den. 19 jo og derefter har de været negative jo men nu må min mens så godt komme så jeg kan få ægl. heeeh & derefter to streger.

Det var det der skete sidst - der gik vi lykkelige og uvidende, da jeg ikke havde blødt og var sikker på alt var perfekt, men da vi kom til scanning var der intet hjerteblink og fostret var gået til i uge 6... Så er bange for vi først finder ud af det ved en scanning igen

Ej, hvor mærkeligt... Har du overvejet at kontakte lægen? Hvis din mens ellers plejer at være regelmæssig, så ville jeg nok kontakte lægen, hvis din mens bliver ved med at udeblive (altså 1-2 uger over tid) - tror helt sikkert gerne de vil se om de kan gøre noget

Anmeld

25. januar 2011

camillahej

hmm tjaa venter og ser til der er gået lidt længere tid søde..

Hmm din spire skal nok blive der har du blødt eller haft smerter denne gang ??

Tror det hele nok skal gå rigtig godt..

Anmeld

25. januar 2011

Maalene

camillahej skriver:

hmm tjaa venter og ser til der er gået lidt længere tid søde..

Hmm din spire skal nok blive der har du blødt eller haft smerter denne gang ??

Tror det hele nok skal gå rigtig godt..

Nej, slet ikke - men havde jeg heller ikke sidst...

Men er sikker på vi klarer den denne gang - det SKAL vi bare gøre

Hold mig endelig updatet søde - krydser stadig alt hvad jeg kan for at der ligger en lille spire derinde og driller jer

Anmeld

25. januar 2011

camillahej

årh håber jeg os ville være det bedste!!!!. Men det træls har kvalme, sure upstød os når jeg vågner om morgenen smager det ofte af bræk bvaaaadhr. & meget ondt i min hals og min mave driller.. hmm håber at det er min mens der  så er på vej plajer bare aldrig at ha det sådan her.. er så træt. tror jeg går i seng godnat søde!

Anmeld

26. januar 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Hej søde

Nej, det er desværre fra sidste gang jeg var gravid - er kun 5+2 i dag - men om 19 dage er jeg 8+0 igen - og så har jeg forhåbentlig en sund og rask bebs inde i maven med et hjerte der banker derudaf

Ja, selvf har du det  ..  det hele ender godt med en dreng i armene :p (det selvf bare mit gæt hihi..)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.