Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
37+0 - 3 uger til terminen
Var hos JM den 27.09 - der vejede guldklumpen ca. 2000 gram - skal til JM igen om 2 dage, så må vi se hvad hun skønne h*n til nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så Fin en mave du har nadia:-) Kan huske dig fra lufthaven , sjovt vi lige sku blive gravide samme tid næsten. jeg har selv termin d 30 okt.
Held og lykke med fødslen. Krammer
mano83 skriver: Så Fin en mave du har nadia:-) Kan huske dig fra lufthaven , sjovt vi lige sku blive gravide samme tid næsten. jeg har selv termin d 30 okt. Held og lykke med fødslen. Krammer
Hej
Ej hvor sjovt med vores graviditeter - havde faktisk også først termin der, men blev så rykket til 2. November til NF.
Også alt held og lykke til dig
Er nu 37+3 og h*n er blevet skønnet til 2703 gram.
Dog vender h*n stadig forkert, så skal til vending på tirsdag - endelig finger for at det lykkes, kan ikke lige overskue tanken om at skulle overveje eller planlægge kejsersnit..
Nårh det var da træls at høre Det kan jeg godt forstå du ikke har lyst til og hellere vil alm. fødsel selvfølgelig. Men krydser finger for at det nok skal lykkes for din jordmoder. Det er faktisk lidt sjovt for jeg havde rent faktisk osse (ifl) min læge først termin d 2 nov men til nf scanning blev det så til den 30 okt:-) Haha Lidt spooky :-P
Nadia&Daniel skriver: Er nu 37+3 og h*n er blevet skønnet til 2703 gram. Dog vender h*n stadig forkert, så skal til vending på tirsdag - endelig finger for at det lykkes, kan ikke lige overskue tanken om at skulle overveje eller planlægge kejsersnit..
Min kusine har lige født almindeligt, for det lykkes at vende deres lille pige, så det skal nok lykkes for jer også
Ej hvor sjovt
Håber virkelig også det lykkes for dem - tanken om kejsersnit lige pt. får mig til at græde.. Men har virker som om at folk herinde på baby.dk har mange gode "oplevelser" med vendingsforsøg
Baagøe skriver: Min kusine har lige født almindeligt, for det lykkes at vende deres lille pige, så det skal nok lykkes for jer også
Tak for din - det hjælper på humøret
Nadia&Daniel skriver: Tak for din - det hjælper på humøret
Dejligt at høre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128