Forsøg på drengebukser. Kan de bruges??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

<3

Er vild med farven!! Og buksen. Ved ikke med bilerne... Er vis nogle vil kunne lide dem. Måske min søn?

- jo han kunne lide dem som de er (2 år og 11mdr)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

VIPpigen

Tak for alle budene. Kan godt følge lidt med farven, men var eneste jeg havde som kunne bruges til en feks. drengemodel.

Håber klart på at når der kommer bund i stoflageret så kan der komme lidt blandet farver ind. Det er vidst ingen hemmelighed at vi har kørt mest i pigefarver fordi vi venter en lille pige. Men hun kan altså ikke have ALT tøjet på selv. Tror ikke hun slider det så hurtigt.

Motivet på applikationerne kan som sagt skiftes ud med andre motiver. Har også til piger som jeg skal have prøvet af.

Anmeld

12. oktober 2010

VIPpigen

Kirle skriver:

Er vild med farven!! Og buksen. Ved ikke med bilerne... Er vis nogle vil kunne lide dem. Måske min søn?

- jo han kunne lide dem som de er (2 år og 11mdr)

Hihi. Er da glad for den rammer den lidt rigtige målgruppe. Ved godt det er mor der køber tøj, men det er vel også vigtigt sønnike gider gå i dem, og ikke syntes de er dumme. (kan huske min lillebror i den alder) Og som før skrevet så kan der komme andet tryk på

Anmeld

12. oktober 2010

<3

VIPpigen skriver:

Hihi. Er da glad for den rammer den lidt rigtige målgruppe. Ved godt det er mor der køber tøj, men det er vel også vigtigt sønnike gider gå i dem, og ikke syntes de er dumme. (kan huske min lillebror i den alder) Og som før skrevet så kan der komme andet tryk på

Tja min søn har allerede nogle bukser i den farve fra Katvig af og dem er han meget glad for Måske kan du lave pige buks med pigemotiv, neutrale med neutrale motiv såsom elefant og så drengefarver med drengemotiv... Eller vil det være for meget? 

Så kan forældrene selv bestemme hvad de synes er fint.

- PS. skal lige sige at vi får ros for de glade farver som Tjalfe går i nede i BH. Og det er rart når nu drengen er glad for farver og det ikke gør mig noget at han har gul, grøn, rød eller andre farver på

Anmeld

12. oktober 2010

VIPpigen

Kirle skriver:

Tja min søn har allerede nogle bukser i den farve fra Katvig af og dem er han meget glad for Måske kan du lave pige buks med pigemotiv, neutrale med neutrale motiv såsom elefant og så drengefarver med drengemotiv... Eller vil det være for meget? 

Så kan forældrene selv bestemme hvad de synes er fint.

- PS. skal lige sige at vi får ros for de glade farver som Tjalfe går i nede i BH. Og det er rart når nu drengen er glad for farver og det ikke gør mig noget at han har gul, grøn, rød eller andre farver på

Det kunne man sagtens... Syntes bare der er mange forskellige at lave, så skal lige overveje igen om man skulle lave på bestilling i stedet. Vil bare lige have lidt bund i lageret efterhånden, for har simpelthen alt for meget stof til at ligge.

Altså jeg kan også godt li de glade farver, og de kan altid pifte noget kedeligt op

Anmeld

12. oktober 2010

<3

VIPpigen skriver:

Det kunne man sagtens... Syntes bare der er mange forskellige at lave, så skal lige overveje igen om man skulle lave på bestilling i stedet. Vil bare lige have lidt bund i lageret efterhånden, for har simpelthen alt for meget stof til at ligge.

Altså jeg kan også godt li de glade farver, og de kan altid pifte noget kedeligt op

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.