Ejj hvor er jeg bare langsom!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

blomst84

Hej alle i mødregruppen.

Har været medlem af baby.dk siden januar i år og er gravid i 27. uge og har først NU fundet ud af at der findes de her mødregrupper   men hyggeligt ser her ud   så det vil jeg benytte mig af !! God dag til jer alle sammen 

Knus Sabrina 26+5 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Riksen

Jamen, bedre sent end aldrig

Velkommen i gruppen!

Kram fra Rikke 26+1

Anmeld

12. oktober 2010

blomst84

Hehe 1000 tak :-) ved ikke lige hvad jeg tænker på :-)

Anmeld

12. oktober 2010

Mettemus

Så er det heldigt at det aldrig er for sent at melde sig ind

I øvrigt synes jeg det er helt vildt at læse at du er i 27. uge - til trods for at vi er nøjagtigt lige langt. Måske jeg får et chok den da du føder også? Synes faktisk tiden går vildt hurtigt? Tillykke med huset forresten...

Anmeld

12. oktober 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Så er det heldigt at det aldrig er for sent at melde sig ind

I øvrigt synes jeg det er helt vildt at læse at du er i 27. uge - til trods for at vi er nøjagtigt lige langt. Måske jeg får et chok den da du føder også? Synes faktisk tiden går vildt hurtigt? Tillykke med huset forresten...

Det går bare vildt hurtigt!! Jeg sad og talte uger forleden og fik et chok over at der kun var 13 uger til termin :-) og alle bøgerne skrev velkommen i 3. Trimester.. Wauw det er helt underligt at tænke på :-) jamen 1000 tak vi er rigtig glade for vores nye hus, så vi knokler for at få det færdigt ( eller min kæreste gør, jeg diktere bare hihi ) :-)

Anmeld

12. oktober 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Det går bare vildt hurtigt!! Jeg sad og talte uger forleden og fik et chok over at der kun var 13 uger til termin :-) og alle bøgerne skrev velkommen i 3. Trimester.. Wauw det er helt underligt at tænke på :-) jamen 1000 tak vi er rigtig glade for vores nye hus, så vi knokler for at få det færdigt ( eller min kæreste gør, jeg diktere bare hihi ) :-)

Haha - kender det godt! Vi flyttede også d. 1/10 (godt nok kun i lejelejlighed), men det foregik lidt på samme måde - jeg ledte og fordelte og Jens sled og slæbte

Anmeld

12. oktober 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Haha - kender det godt! Vi flyttede også d. 1/10 (godt nok kun i lejelejlighed), men det foregik lidt på samme måde - jeg ledte og fordelte og Jens sled og slæbte

Haha det er præcis sådan det foregår her også :-) og STORT tillykke med lejligheden også :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.