Wup wup det gik bare så godt idag!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.865 visninger
37 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Becks

Jeg skal starte Metformin behandling  Er bare SÅ glad.. Det har været et ønske længe, men lægerne på Hvidovre hosp. har ikke synes det var en god idé  Men det skal jeg da lige love for at Svend Lindenberg synes 

De aflyste jo min tid den 5/10 pga en fejl fra laboratoriet i Hvidovre, fik taget nye blodprøver, som de så igen igen har lavet fejl i, denne gang er det noget med tallene, så der går 1 mdr før vi får svar på dem! Heldigvis var det ikke de "vigtige" prøver! 

Alle mine prøver ser så fine ud! Som han pænt sagde "du må eddermanme være kedelig og leve sammen med"   Han havde aldrig set så pæne lever og sukker tal hos en overvægtig der drikker alkohol i ny og næ   Så dejligt! Er spændt på hvordan Metforminen virker og om den kan hjælpe mig...

Så skal jeg bare tabe de 20 (TYVE!!!!!) kg, og så kan projekt enlig mor STARTE!!! WEEEEEE

Dog har jeg rigtig mange cyster på begge æggestokke (Mange som i ca. 25-40 på hver æ-stok), skal have 50 % fjernet imorgen. Ikke noget og sige til jeg har ondt!

Uh er så glad og glæder mig bare helt vildt til dette her projekt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Pige2009

Tutter skriver:

Jeg skal starte Metformin behandling  Er bare SÅ glad.. Det har været et ønske længe, men lægerne på Hvidovre hosp. har ikke synes det var en god idé  Men det skal jeg da lige for at Svend Lindenberg synes 

De aflyste jo min tid den 5/10 pga en fejl fra laboratoriet i Hvidovre, fik taget nye blodprøver, som de så igen igen har lavet fejl i, denne gang er det noget med tallene, så der går 1 mdr før vi får svar på dem! Heldigvis var det ikke de "vigtige" prøver! 

Alle mine prøver ser så fine ud! Som han pænt sagde "du må eddermanme være kedelig og leve sammen med"   Han havde aldrig set så pæne lever og sukker tal hos en overvægtig der drikker alkohol i ny og næ   Så dejligt! Er spændt på hvordan Metforminen virker og om den kan hjælpe mig...

Så skal jeg bare tabe de 20 (TYVE!!!!!) kg, og så kan projekt enlig mor STARTE!!! WEEEEEE

Dog har jeg rigtig mange cyster på begge æggestokke (Mange som i ca. 25-40 på hver æ-stok), skal have 50 % fjernet imorgen. Ikke noget og sige til jeg har ondt!

Uh er så glad og glæder mig bare helt vildt til dette her projekt!!

Yipeeeee

Sikke en dejlig nyhed Godt du er begyndt hos Svend!

Anmeld

12. oktober 2010

Becks

Baagøe skriver:

Yipeeeee

Sikke en dejlig nyhed Godt du er begyndt hos Svend!

Jah, er jeg også glad for 

Anmeld

12. oktober 2010

twinboys

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu så skøøøøøønt dejligt for dig...

Anmeld

12. oktober 2010

otlitrom

Hvor viiiildt! Jeg er glad på dine vejne Tutter!!

Anmeld

12. oktober 2010

Becks

twinboys skriver:

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu så skøøøøøønt dejligt for dig...

Tak søde 

Anmeld

12. oktober 2010

Becks

kitty skriver:

Hvor viiiildt! Jeg er glad på dine vejne Tutter!!

1000 tak søde :-)

Så er jeg bare spændt på om jeg skal af med en formue for de piller 

Anmeld

12. oktober 2010

FrkT

Ihhhh hvor er det bare skønt for dig.

Så er målet jo i sigte  Det er bare super dejligt at høre  Tillykke, søde! 

Anmeld

12. oktober 2010

wamse

Hvor er det altså bare fantastisk fedt for dig :-)

Anmeld

12. oktober 2010

marhemor

Nu spørger jeg måske en anelse dumt... Men Metformin gives normalt mod forhøjet blodsukker, og du skriver at du har normale og pæne sukkertal...

Har Metformin også den sidegevinst at man taber sig? Og risikerer du ikke at få for lavt blodsukker??

Men du virker overnud glad, og det er jo det vigtigste , så det er nok bare mig der er helt galt på den

marhemor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.