veninder søges i horsens og omegn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Babydreng1

Hejsa.

Jeg er en pige på 25 år, som er flyttet til horsens for omkring et år siden. jeg bor sammen med min kæreste (28), samt vi venter vores første barn.

Jeg har mistet en stor del af min omgangskreds efter jeg er flyttet fra Århus, og mangler virkelig at møde nogle nye super piger, som også venter eller har børn.

Jeg er en frisk udadvendt pige, så hvis du også mangler noget selskab, så skriv endelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

mor-til-vanessa

Babydreng1 skriver:

Hejsa.

Jeg er en pige på 25 år, som er flyttet til horsens for omkring et år siden. jeg bor sammen med min kæreste (28), samt vi venter vores første barn.

Jeg har mistet en stor del af min omgangskreds efter jeg er flyttet fra Århus, og mangler virkelig at møde nogle nye super piger, som også venter eller har børn.

Jeg er en frisk udadvendt pige, så hvis du også mangler noget selskab, så skriv endelig

hej jeg bor i horsens. er født og opvokset i kbh men har boet i horsens i 7 år. 

jeg er selv 24 år og bor sammen med min datter vanessa som er 10mdr.

Anmeld

12. oktober 2010

Babydreng1

Hejsa.

Super at der er nogle som vil henvende sig

Hvor ser hun dog sød ud din lille pige. Hvad laver du så i Horsens?

Anmeld

12. oktober 2010

mor-til-vanessa

Babydreng1 skriver:

Hejsa.

Super at der er nogle som vil henvende sig

Hvor ser hun dog sød ud din lille pige. Hvad laver du så i Horsens?

jamen jeg er uddannet frisør, men har en rygskade ( er faldet af en hest for nogle år siden og har ødelagt nogle nervebaner ) så det kan jeg ikke holde til, så jeg starter på hf her til januar. indtil der laver jeg ikke så meget.

hvad med dig??? kunne se du har termin til næste år.

tusind tak. 

når du kører pilen hen over det indlæg jeg eller andre har skrevet kommer der noget frem oppe i højre hjørne af indlægget hvor der står citer indlæg, hvis du så klikker der, så får jeg besked når du skriver. bare lige et fif

Anmeld

12. oktober 2010

Babydreng1

mor-til-vanessa skriver:

jamen jeg er uddannet frisør, men har en rygskade ( er faldet af en hest for nogle år siden og har ødelagt nogle nervebaner ) så det kan jeg ikke holde til, så jeg starter på hf her til januar. indtil der laver jeg ikke så meget.

hvad med dig??? kunne se du har termin til næste år.

tusind tak. 

når du kører pilen hen over det indlæg jeg eller andre har skrevet kommer der noget frem oppe i højre hjørne af indlægget hvor der står citer indlæg, hvis du så klikker der, så får jeg besked når du skriver. bare lige et fif

Super, tak for tippet 

Jamen jeg er uddannet i butik, og har taget det meste af en lederuddannelse, men da jeg desværre har fået en nyresygdom og tryk i hovedet, har jeg været nødsaget til at stoppe. Men prøver igen efter min barsel, for vil rigtig gerne igang igen, for man bliver lidt småtosset af at gå hjemme hver dag.

Ja jeg har termin i februar, så det bliver rigtig spændende, og han er bare et ønskebarn.

Det bliver da dejligt at starte på noget nyt, så man også kan komme lidt videre.

Er du så ellers glad for at bo i Horsens?

Anmeld

12. oktober 2010

mor-til-vanessa

Babydreng1 skriver:

Super, tak for tippet 

Jamen jeg er uddannet i butik, og har taget det meste af en lederuddannelse, men da jeg desværre har fået en nyresygdom og tryk i hovedet, har jeg været nødsaget til at stoppe. Men prøver igen efter min barsel, for vil rigtig gerne igang igen, for man bliver lidt småtosset af at gå hjemme hver dag.

Ja jeg har termin i februar, så det bliver rigtig spændende, og han er bare et ønskebarn.

Det bliver da dejligt at starte på noget nyt, så man også kan komme lidt videre.

Er du så ellers glad for at bo i Horsens?

det var så

det lyder da ikke så rart. men håber da at du kan efter barsels igen, for jo det er meget kedeligt bare at gå hjemme hele tiden. kan du ikke læse noget andet??

det bliver spændene når den lille kommer :-) man glæder sig jo helt vildt.

ja jeg synes det er ok her, men savner stadig kbh. men har meget af min familie her i horsens og har også venner her, så det er ok. men vil gerne tilbage til kbh når jeg engang er færdig med at læse.

hvad med dig, kan du li det?? hvor er du oprindelig fra??

Anmeld

12. oktober 2010

Babydreng1

Jo det har jeg også overvejet, men tror at jeg vil prøve igen og give det en chance.

Jeg syntes faktisk at det er en rigtig dejlig by, og der sker noget forskelligt, så på den måde har det ikke været svært at flytte fra Århus, men stadig lidt kedelig når man ikke kender så mange hernede.

Jeg kommer oprindelig fra Frederikshavn, men min familie bor også hernede nu, så det er dejligt.

Hvad kunne du så tænke dig at være nu med den nye uddannelse?

Skriv evt til mig privat.

Anmeld

13. oktober 2010

almababy

Hejsa

Jamen jeg bor jo også i Horsens, og er flyttet til byen for 3½år siden sammen med min mand. Vi kom fra Kbh, og inden da har jeg strejfet sådan lidt rundt i det meste af landet

Jeg har Alma på 3 år og Elna der bliver 1 år lige om lidt

Sara

Anmeld

17. november 2010

Lene-Oliver

Hej

Jeg bor også i Horsens, er 22år og har Oliver på 2 1/2år som jeg bor alene med. Jeg skal starte på hf på vuc her til januar.

Er der nogle af jer som har lyst til at mødes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.