Tina&Martin fødte 10.10.10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

oo

Perl skriver:

Syntes bare tiden går så langsomt...  så nu må der godt ske noget..

jeg når termin imorgen...! vi skal til jordemoder klokken ti så jeg håber hun foreslår nogle tricks  en af arbejdsmændene inde ved siden af sagde idag "nårh nårh, men du går jo nok 3 uger over som førstegangsfødende", der stod jeg bare og skulede på ham og tænkte "jeg kan fandme godt kravle op på det tag og stikke dig en flad hvis du vil ha det!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Lillefe

Tjuhl skriver:

jeg når termin imorgen...! vi skal til jordemoder klokken ti så jeg håber hun foreslår nogle tricks  en af arbejdsmændene inde ved siden af sagde idag "nårh nårh, men du går jo nok 3 uger over som førstegangsfødende", der stod jeg bare og skulede på ham og tænkte "jeg kan fandme godt kravle op på det tag og stikke dig en flad hvis du vil ha det!"

LOL ja jeg gik ikke over tid med nadia, så orker slet ikke tanken om at gå over tid denne gang, forventer bare det bliver før! jeg har sagt til manden herhjemme det bliver fredag! det har jeg besluttet!

Anmeld

12. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke og fantatisk dato  

Anmeld

12. oktober 2010

2babygirls

Gyllibik skriver:

Tillykke med jeres prinsesse Tina, håber snart der kommer nogle billeder ind

Mange tak alle sammen!!
Skal nok få smidt nogle billeder og FB ind snart, men ihh hvor bliver man da helt forelsket i sådan en lille trold, så tiden flyver afsted

Gyllibik, det er snart din tur, det bliver så dejligt !!!

Anmeld

13. oktober 2010

Gyllibik

Tina&Martin skriver:

Mange tak alle sammen!!
Skal nok få smidt nogle billeder og FB ind snart, men ihh hvor bliver man da helt forelsket i sådan en lille trold, så tiden flyver afsted

Gyllibik, det er snart din tur, det bliver så dejligt !!!

Jep det må du lige gøre når du får overskud til det. Kan sagtens forestille mig, at sådan en lille ny er energikrævende på mange måder.

Ja og jeg kan ikke vente længere, selvom der er noget tid til termin. Har haft nogle meget svage smerter hele forrige nat og hele dagen igår, men synes ikke der rigtig er mere idag

Må jo bare vente

Kram

Anmeld

14. oktober 2010

Bolette

Neej - tillykke til dem herfra  Og det skete jo klart på den fedeste dato!!! 

Anmeld

14. oktober 2010

LRJ

Tillykke Dejlig Nem Fødselsdag at huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.