Klapvon (kombivogn), hvad er jeres erfaringer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.001 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. august 2008

Christinahr

Altså hænger mærke og pris sammen med kvalitet?

Vi har haft en emmaljunga barnevogn, men vil nu hellere have en klapvogn/kombivogn.

Da den lille ankommer når den store er to, vil vi have brug for en klapvogn til den store også. Derfor vil vi købe en klapvogn eller kombivogn med kun en kasse, men vi gidder ikke gi hvad en emmaljunga koster!!!

Altså den må jo gerne være lidt smart og sådan. Er ret vild med den fra toutonia, men den er desværre også dyr med vendbart styr.

Nogen der har nogen erfaringer med nogen der bare holder og ikke koster kassen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

tasha33

jeg har en brio kombivogn, hvor styret også kan vendes, super god,men den er også lidt dyr, det var den som jeg blev anbefalet, da den ikke er så tung,ville ellers have haft en basson tvillingbarnevogn:) knus

Anmeld

2. august 2008

Sebastians Mor

JEg har en basson vogn men min er sådan en vi fik barnevognen som barnevogne ser ud også fik vi en klapvogn med til at sætte på sammestativ som til barnevognen så vi fik faktisk 2 ting til en tings pris jeg synes det er smart,....

Så har nærmest en Combivogn....

Anmeld

2. august 2008

Sebastians Mor

og man kan sætte kassen til klapvognen begge veje-

Anmeld

2. august 2008

Lullaby

Vi har denne fra ABC design

Den er hammersmart syntes jeg. :) Den koster 2800 i de danske butikker men hvis man køber den fra tyskland sparer man 1000 kr. Den er også med vendbart styr og en kasse som lift som så kan laves om til en kørepose når de vokser ud af liften.

Anmeld

2. august 2008

Christinahr

Anja Nørreslet skriver:

Vi har denne fra ABC design

Den er hammersmart syntes jeg. :) Den koster 2800 i de danske butikker men hvis man køber den fra tyskland sparer man 1000 kr. Den er også med vendbart styr og en kasse som lift som så kan laves om til en kørepose når de vokser ud af liften.

Sådan en er vi blevet tilbudt i sort til 1300 næsten ny, men kender ikke mærket. Men i er glade for den?

sYNES DEN ER FLOT OG SER SMART UD:P

Anmeld

2. august 2008

Christinahr

AEldur skriver:

JEg har en basson vogn men min er sådan en vi fik barnevognen som barnevogne ser ud også fik vi en klapvogn med til at sætte på sammestativ som til barnevognen så vi fik faktisk 2 ting til en tings pris jeg synes det er smart,....

Ja det vil vi så gerne undgå da vi skal skifte mellem to børn og det derfor er meget nemmere med en kasse ;)

Anmeld

2. august 2008

Lullaby

Sådan en er vi blevet tilbudt i sort til 1300 næsten ny, men kender ikke mærket. Men i er glade for den?

sYNES DEN ER FLOT OG SER SMART UD

Den er rigtig smart. Vi er rigtig glade for den. Liften er let at bære på, den er ikke så klodset som mange andre lifte. Den er nem at vende og til en hurtig tur i supermarkedet er den god. Der kan dog ikke være så mange varer i posen nedenunder desværre men 10-12 liter mælk kan der godt :)

Anmeld

2. august 2008

Sebastians Mor

Christinahr skriver:

AEldur skriver:

Ja det vil vi så gerne undgå da vi skal skifte mellem to børn og det derfor er meget nemmere med en kasse ;)

DET HER ER MIN VOGN

Anmeld

2. august 2008

tasha33

jeg har jo en tvillingen kombivogn, prøver lige at sætte et billede ind:D
den er vi super glade for også fordi den kan følge børnene til de er 3, der kan købes en lift/ kørerpose til den lille nye. og alt kan vaskes og tages af:) knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.