Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anja Nørreslet skriver:Vi har denne fra ABC designDen er hammersmart syntes jeg. :) Den koster 2800 i de danske butikker men hvis man køber den fra tyskland sparer man 1000 kr. Den er også med vendbart styr og en kasse som lift som så kan laves om til en kørepose når de vokser ud af liften.
AEldur skriver:JEg har en basson vogn men min er sådan en vi fik barnevognen som barnevogne ser ud også fik vi en klapvogn med til at sætte på sammestativ som til barnevognen så vi fik faktisk 2 ting til en tings pris jeg synes det er smart,....Så har nærmest en Combivogn....
Sådan en er vi blevet tilbudt i sort til 1300 næsten ny, men kender ikke mærket. Men i er glade for den?sYNES DEN ER FLOT OG SER SMART UD
Christinahr skriver:AEldur skriver:JEg har en basson vogn men min er sådan en vi fik barnevognen som barnevogne ser ud også fik vi en klapvogn med til at sætte på sammestativ som til barnevognen så vi fik faktisk 2 ting til en tings pris jeg synes det er smart,....Så har nærmest en Combivogn....Ja det vil vi så gerne undgå da vi skal skifte mellem to børn og det derfor er meget nemmere med en kasse ;)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128