37+0 :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.667 visninger
28 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

morethanperfect

Så er der ikke længe igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Nadia&Daniel

Ihh nogle gode billeder Ja så er der ikke lang tid til vores termin

Har I egentlig samlet vugge/tremmeseng endnu??? - Daniel vil så gerne i gang med det, men jeg er lidt mere, det tager vi som det kommer..

Anmeld

12. oktober 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Ihh nogle gode billeder Ja så er der ikke lang tid til vores termin

Har I egentlig samlet vugge/tremmeseng endnu??? - Daniel vil så gerne i gang med det, men jeg er lidt mere, det tager vi som det kommer..

Nej tiden går rigtig stærkt nu ..

Jamen ja , for den har Daniel ligget i da han var lille , men vi har selv malet den og slebet den til .. Så ja .. Det hele står klar .. Nu venter vi bare på ham  

Og tak .. Du får lige nogle billeder med af vuggen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. oktober 2010

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Nej tiden går rigtig stærkt nu ..

Jamen ja , for den har Daniel ligget i da han var lille , men vi har selv malet den og slebet den til .. Så ja .. Det hele står klar .. Nu venter vi bare på ham  

Og tak .. Du får lige nogle billeder med af vuggen

Hallo Nadia  - jeg har vist allerede fået ammehjerne, vidste da godt at I havde lavet det flotte drengeværelse..

Vi har også besluttet at gør det i dag - med sengehimmel og alt det der høre med

Anmeld

12. oktober 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Hallo Nadia  - jeg har vist allerede fået ammehjerne, vidste da godt at I havde lavet det flotte drengeværelse..

Vi har også besluttet at gør det i dag - med sengehimmel og alt det der høre med

Heh ... Det da liiii tidlig nok er det ikk det ..

Vi mangler også vores sengehimmel som min svigermors veninde skal sy .. Det kan tage sin tid , for hun er kronisk syg ...

Jeg var til jordermoder i dag og fik af vide han var 2800 , og han lå meget dybt og hun troede jeg ville føde inden for de næste dage

Anmeld

12. oktober 2010

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Heh ... Det da liiii tidlig nok er det ikk det ..

Vi mangler også vores sengehimmel som min svigermors veninde skal sy .. Det kan tage sin tid , for hun er kronisk syg ...

Jeg var til jordermoder i dag og fik af vide han var 2800 , og han lå meget dybt og hun troede jeg ville føde inden for de næste dage

Ej hvor vildt (på den gode måde) at JM har sagt det  uhhh det lyder godt med "inden for de næste par dage

Vi skal til forældreeftermiddag i dag ang. fødsel, så ankommer barnevognen imorgen (hjem til sviger), torsdag skal vi til JM (håber hun har gode nyheder ang. vægt og stilling - sidst lå h*n forkert, håber h*n har vendt sig - mærker en del liv for tiden, det er til dels skønt og sommetide lidt hårdt), og fredag skal jeg til scanning igen..

Ihh - bare det var mig som kunne "risikere" at føde inden for de næste par dage

Anmeld

12. oktober 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Ej hvor vildt (på den gode måde) at JM har sagt det  uhhh det lyder godt med "inden for de næste par dage

Vi skal til forældreeftermiddag i dag ang. fødsel, så ankommer barnevognen imorgen (hjem til sviger), torsdag skal vi til JM (håber hun har gode nyheder ang. vægt og stilling - sidst lå h*n forkert, håber h*n har vendt sig - mærker en del liv for tiden, det er til dels skønt og sommetide lidt hårdt), og fredag skal jeg til scanning igen..

Ihh - bare det var mig som kunne "risikere" at føde inden for de næste par dage

Uhh jeg  for h*n ligger som h*n skal ..

Gad vide hvad det egentlig bliver 

Ja jeg håber snart der sker noget .. Havde også snyder veer i fredags og slimprop gik til morges ... Såååå .... 

Nu må der gerne ske noget  

Anmeld

12. oktober 2010

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Uhh jeg  for h*n ligger som h*n skal ..

Gad vide hvad det egentlig bliver 

Ja jeg håber snart der sker noget .. Havde også snyder veer i fredags og slimprop gik til morges ... Såååå .... 

Nu må der gerne ske noget  

Ej altså  du er total på forkant i "løbet" sagt med et stort smil..

Jaaa - det med hvad h*n bliver - det er altså det mest spændende. Daniel's mormor går også bare og venter på at der skal ske noget.. Hun snakkede med maven igår og sagde: "så bette, nu må du altså gerne komme ud til os"

Anmeld

12. oktober 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Ej altså  du er total på forkant i "løbet" sagt med et stort smil..

Jaaa - det med hvad h*n bliver - det er altså det mest spændende. Daniel's mormor går også bare og venter på at der skal ske noget.. Hun snakkede med maven igår og sagde: "så bette, nu må du altså gerne komme ud til os"

Hah , have også regnet med jeg slet ikke gik til tid da jeg jo blev indlagt dengang der.... Heh ..

Hvad tror du selv i får ?

Anmeld

12. oktober 2010

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Hah , have også regnet med jeg slet ikke gik til tid da jeg jo blev indlagt dengang der.... Heh ..

Hvad tror du selv i får ?

Det er et spørgsmål som er lidt svært at svare på - for i starten af graviditeten, sagde min mavefornemmelse at det ville blive en pige.. Men rigtig mange siger at jeg har en drengemave.. Men som JM også har sagt, at man bærer barnet/maven meget forskelligt, så det er ikke altid at man kan stole på mavens fancon.. Men eftersom at en del sige dreng til maven, er jeg kommet i tvivl.. Så nu må vi "bare" vente og se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.