Hej tøser.
Så har vi i dag været til 3. jordemoderbesøg
Skønnet vægt ca. 3000g og hovedet står fast i bækkenet
...så ja nu er vi bare KLAR
.. og så havde jeg glædet mig sådan til hun spurgte til MIN vægt for jeg har bare været SÅ påpasselig med hvad jeg har spist det sidste stykke tid...men hun spurgte slet ikke til det!...lidt øv, så nævnte det selv og så sagde hun at det ville hun ikke vide for hun synes jeg var flot...TAAAAAAAAAAAKKK
...ja der skal jo ikke så meget til når man føler sig som en grim stor tyk flodhest
Men jeg spurgte lidt ind til fødslen da jeg efterhånden synes det er tæt på. Jeg er slet ikke bange for fødslen, men jeg må indrømme at jeg faktisk er meget nervøs for om jeg sprækker og hvor meget...Det er lidt uoverskueligt sys jeg!. Men nej fødslen den skulle vi skam ikke snakke om endnu...WHAT??...hvornår skal vi så lige det?? Jo hun ville gerne se mig igen når jeg er 39+2 og så kunne vi snakke om fødslen...NÅ!...ja så må vi da håbe at jeg ikke har født der...hvilket jeg faktisk håber på at jeg har!
Nå men alt-i-alt en god melding fra jordemoderbesøget selvom jeg stadig synes det er lige rigeligt lidt man får ud af det...
Sky 36+2
Anmeld