3. Jordemoderbseøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Sky

Hej tøser.

Så har vi i dag været til 3. jordemoderbesøg

Skønnet vægt ca. 3000g og hovedet står fast i bækkenet...så ja nu er vi bare KLAR.. og så havde jeg glædet mig sådan til hun spurgte til MIN vægt for jeg har bare været SÅ påpasselig med hvad jeg har spist det sidste stykke tid...men hun spurgte slet ikke til det!...lidt øv, så nævnte det selv og så sagde hun at det ville hun ikke vide for hun synes jeg var flot...TAAAAAAAAAAAKKK...ja der skal jo ikke så meget til når man føler sig som en grim stor tyk flodhest

Men jeg spurgte lidt ind til fødslen da jeg efterhånden synes det er tæt på. Jeg er slet ikke bange for fødslen, men jeg må indrømme at jeg faktisk er meget nervøs for om jeg sprækker og hvor meget...Det er lidt uoverskueligt sys jeg!. Men nej fødslen den skulle vi skam ikke snakke om endnu...WHAT??...hvornår skal vi så lige det?? Jo hun ville gerne se mig igen når jeg er 39+2 og så kunne vi snakke om fødslen...NÅ!...ja så må vi da håbe at jeg ikke har født der...hvilket jeg faktisk håber på at jeg har!

Nå men alt-i-alt en god melding fra jordemoderbesøget selvom jeg stadig synes det er lige rigeligt lidt man får ud af det...

Sky 36+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Tanja Hedelund Jensen

Ok, jeg troede da også at man skulle snakke fødsel nu her... Ville være ked af hvis man ikke når det inden man føder.

Nu kan det måske være at jeg skal sættes igen inden termin pga. min graviditets sukkersyge og så kan man vel ikke vente til man er 39 +

Jeg ser frem til jeg skal jm næste gang, syntes dog at der er lang tid til d. 26. okt.

Anmeld

13. oktober 2010

isimaven

Sky skriver:

Hej tøser.

Så har vi i dag været til 3. jordemoderbesøg

Skønnet vægt ca. 3000g og hovedet står fast i bækkenet...så ja nu er vi bare KLAR.. og så havde jeg glædet mig sådan til hun spurgte til MIN vægt for jeg har bare været SÅ påpasselig med hvad jeg har spist det sidste stykke tid...men hun spurgte slet ikke til det!...lidt øv, så nævnte det selv og så sagde hun at det ville hun ikke vide for hun synes jeg var flot...TAAAAAAAAAAAKKK...ja der skal jo ikke så meget til når man føler sig som en grim stor tyk flodhest

Men jeg spurgte lidt ind til fødslen da jeg efterhånden synes det er tæt på. Jeg er slet ikke bange for fødslen, men jeg må indrømme at jeg faktisk er meget nervøs for om jeg sprækker og hvor meget...Det er lidt uoverskueligt sys jeg!. Men nej fødslen den skulle vi skam ikke snakke om endnu...WHAT??...hvornår skal vi så lige det?? Jo hun ville gerne se mig igen når jeg er 39+2 og så kunne vi snakke om fødslen...NÅ!...ja så må vi da håbe at jeg ikke har født der...hvilket jeg faktisk håber på at jeg har!

Nå men alt-i-alt en god melding fra jordemoderbesøget selvom jeg stadig synes det er lige rigeligt lidt man får ud af det...

Sky 36+2

hmm mærkeligt at hun ikke snakker fødsel synes jeg :/... det er jo slet ikke usandsynligt at du har født inden næste besøg
lyder som om hun havde lidt travlt synes jeg...
men dejligt at bebse har sat sig fast så er det jo bare at vente på 37 fulde uger og veer !!! pøj pøj med det

Anmeld

26. oktober 2010

Tanja Hedelund Jensen

Hejsa...

Var til 3. jm besøgi dag 35+6, vi snakkede ikke fødsel, den det ska lvi om 14 dage, når jeg skal derned igen. Det ser jeg frem til, da jeg er nervøs ikke for selve fødselen, men mere hvordan min mand skal tage det - han har det ikke så godt blod, andre kropsvægster mv. men han ved også at han kommer til at fortryde hvis han ikke er med.

Jm gætter på at guldklumpen vejer ca. 2800 g, så det er en lille tyk unge jeg render rundt med. Lidt hurtig udregning så kommer vi nok op på 4000 g til fødslen - det går nok...

Anmeld

26. oktober 2010

silden85

jeg var til mit 3 jdm besøg idag vi snakkede om smertelindring under fødselsen, hun kunne ikke svare på om han lå med hovedet ned i bækken, men jeg skal til jdm igen på tirsdag d. 2 nov. hvor hun vil se om han ligger med hovedet nede i bækken der, og hvis ikke, vil hun sende mig til scanning på syghuset hun skønne ham til at veje 2700g

silden85 35+4

Anmeld

26. oktober 2010

dithmer

Vi skal til 3. jmd besøg torsdag hvor jeg er 37 + 0. Er vildt spændt på vægten. Synes slet ikke jeg er vokset den sidste måned og heller ikke på vægten. Andre der har det sådan???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.