Så er det snart ved at være tid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

pussepige

Har så meget halsbrand og sureopstød nogen der har prøvet det i slutningen af graviditeten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

ESV

Jep, jeg fik det også. Prøv at spise mandler det gjorde jeg og det tog i hvert fald det værste..

Anmeld

11. oktober 2010

SussieThyssen

pussepige skriver:

Har så meget halsbrand og sureopstød nogen der har prøvet det i slutningen af graviditeten??

Jeg vil ikke anbefale mandler ellers, da de indeholder blåsyre i små mængder og det er at putte syre ned til syre.
Men køb nogle Alminox på apoteket...de hjælper rigtigt meget.
Og så hjælper det faktisk også at spise æblestykker uden skræl og drikke kamillete.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. oktober 2010

Nadia&Daniel

pussepige skriver:

Kender det alt for godt..

Anmeld

12. oktober 2010

TineA

pussepige skriver:

Jeps halsbrand er ulideligt! Havde det fra dag 1 i min graviditet / kan kun sige en ting : Cocio, cocio og atter cocio!

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Kamillete eller mælk og så kiks eller knækbrød til at suge mavesyren i sig. Læg på venstre side - det skulle lukke for maveåbningen så mindre "ting" kan blive skubbet op i spiserøret.

Og jo kan godt huske det

Anmeld

12. oktober 2010

6800

Jep jeg har har samme problem, drikker så meget mælk jeg kan, og spiser knækbrød uden noget på, det tager det værste... 

Anmeld

12. oktober 2010

patella

pussepige skriver:

Jeg kunne ikke leve uden Balancid Novum under hele min graviditet... nogen sir også Marie Kiks hjælper.

Anmeld

12. oktober 2010

morethanperfect

Jeg har det også rigtig meget nu .. Men bananer og kakao hjælper ... Det lækkert !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.