Hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Sjl-msl-Mkl

Mig og det kommende barns far er ikke sammen..

Hvad har i andre i lign. situation gjordt?

Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Low

DatterMalou skriver:

Sofie

Vi har ikke holdt vores navngivnings fest endnu. Det skal vi den 30. Vi holder det sammen men jeg har betalt det hele og min mor har. Faren til min søn har ikke så mange penge så min mor og jeg har valgt at betale det hele som runder op i ca 10.000kr. 

Hvis man kan snakke sammen så kan man aftale tingene sammen.

Anmeld

11. oktober 2010

Low

DatterMalou skriver:

Sofie

Vi har ikke holdt vores navngivnings fest endnu. Det skal vi den 30. Vi holder det sammen men jeg har betalt det hele og min mor har. Faren til min søn har ikke så mange penge så min mor og jeg har valgt at betale det hele som runder op i ca 10.000kr. 

Hvis man kan snakke sammen så kan man aftale tingene sammen.

Anmeld

11. oktober 2010

SussieThyssen

DatterMalou skriver:

Sofie

Jeg kan sige at hvis det skal være fair over for barnet, så skal I sammen holde jeres barns højtider, med alle samlet fra begge sider.

Når man har fået et barn, så skal barnet også ved de store lejligheder i dets liv kunne have far og mor i samme rum.
Det har mine, og det er et princip.
Et er at vi ikke kan leve sammen, men vi kan i fællesskab glæde os over vores børn og deres liv.
Og naturligvis er diverse nye partnere med til festen også.
Et barn har krav på at have både en far og en mor og med tryghed vide at de, sammen, altid vil være der for barnet uden fare for, at de flår hovedet af hinanden.
Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. oktober 2010

Sjl-msl-Mkl

SussieThyssen skriver:

Jeg kan sige at hvis det skal være fair over for barnet, så skal I sammen holde jeres barns højtider, med alle samlet fra begge sider.

Når man har fået et barn, så skal barnet også ved de store lejligheder i dets liv kunne have far og mor i samme rum.
Det har mine, og det er et princip.
Et er at vi ikke kan leve sammen, men vi kan i fællesskab glæde os over vores børn og deres liv.
Og naturligvis er diverse nye partnere med til festen også.
Et barn har krav på at have både en far og en mor og med tryghed vide at de, sammen, altid vil være der for barnet uden fare for, at de flår hovedet af hinanden.
Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Men nu er det jo ikke ale der kan gøre sådanne ting sammen, ligesom i kan. Menneskers vej skilles på forskelligvis, så derfor synes jeg heller ikke man kan sige at sådan skal det bare være..

Men tak fordi du skrev.

Anmeld

12. oktober 2010

mullesmith2

Nu er jeg selv skilmissebarn og jeg vil helst klart sige i skal holde det sammen, den ene dag handler det om barnet og det er en dejlig ting at kunne fortælle sit barn om når det bliver ældre, og vise billeder fra dåb med familien på begge sider. Især er det vigtig at holde tingene sammen fremover, 1 års fødselsdag, konfirmation, 18 års fødselsdag, studenterfest o.s.v...

Jeg har været meget lykkelig for at mine forældre har holdt det sammen selvom de er skilt og begge har ny mand/kone.

Anmeld

12. oktober 2010

frk Jensen

DatterMalou skriver:

Sofie

min eks var med i kirken til vores søns dåb.

men til festen var han ikke med.. Af helt egen fri vilje..

Kan du ikke bare holde en fin dåb for hende selv, hvis i ikke kan snakke sammen?

Det er jo ikke godt for barnet at i skal stå og skændes den dag.

Anmeld

12. oktober 2010

SussieThyssen

DatterMalou skriver:

Men nu er det jo ikke ale der kan gøre sådanne ting sammen, ligesom i kan. Menneskers vej skilles på forskelligvis, så derfor synes jeg heller ikke man kan sige at sådan skal det bare være..

Men tak fordi du skrev.

Man kan prøve

Der skal sluges mange kameler ja, og ædes mange, mange bitre bemærkninger og diskussioner.
Men du har ret, begge parter skal ville det.
Jeg håber det lykkedes for dig at få tingene til at glide.

Anmeld

12. oktober 2010

Sjl-msl-Mkl

fisen skriver:

min eks var med i kirken til vores søns dåb.

men til festen var han ikke med.. Af helt egen fri vilje..

Kan du ikke bare holde en fin dåb for hende selv, hvis i ikke kan snakke sammen?

Det er jo ikke godt for barnet at i skal stå og skændes den dag.

Jo vi kan godt snakke sammen, men med vores familier ville dagen blive ødelagt. Jeg er på bar bund, jeg ved simpelthen ikke hvad vi skal gøre. Men der er jo også lige noget tid endnu.

Anmeld

12. oktober 2010

sus34

Jeg kender godt fornemelsen... jeg har nu 2 uger til terminen og jeg er ikke sammen med hendes far han har sagt han ikke vil se hende, fordi det er for svært for ham... så jeg har også svinget en del mht hvad jeg skal gøre når hun skal døbes.... og jeg er vist kommet frem til det må være op til ham selv nu at tage kontakt hvis han vil det og ellers så holder jeg bare barnedåb for min familie.  Jeg har så også fået en ny kæreste som meget gerne vil være far for hende, så jeg ønsker vist bare nu at hendes bio-far bare holder sig helt væk... i forhold til at han pludselig dukker op om uger... mdr eller år og vil se hende.

Men det er en svær balance... jeg regner med at sende et billede til hendes bio-bedsteforældre når hun er født og så må de kontakte mig hvis de vil have kontakt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.