hvis i havde fødselsdag nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

ka li ja

.... hvad ville i så ønske jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Lise

Billi Bi skindstøvle med kilehæl og ny bærbar PC  Den gamle er blevet tabt på gulvet for sidste gang (R.I.P.)

Anmeld

11. oktober 2010

Lise

Og et nyt ur - har tabt det gamle.

Og en ny pung. Trænger virkelig til en ny pung.

Anmeld

12. oktober 2010

linemus

Jeg har lige haft Ønskede mig og fik Tina Dickows nye album og en Kitchen Aid køkkenmaskine

Hvad med tøj? Gavekort til Ikea? Er der ikke noget du mangler? Noget du har vildt lyst til at få til dig selv, men som du ikke lige køber pga. pengene?

Jeg har altid en mega lang liste, men det er nok ikke ting, der er lige så relevant for dig... fx hindbærbuske

Line

Anmeld

12. oktober 2010

Mary

En lækker vinterjakke fra North Face  !!!!! Trænger så meget til en ny vinterjakke. 

Anmeld

12. oktober 2010

ka li ja

jo det med gavekortene var også det jeg kunne finde på, og så ønsker jeg mig det her billede. og håber indeligt på at få det

men andres forslag kan man jo altid lurer af og det med buskene får jeg nok ikke meget ud af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. oktober 2010

bette

æhm.... host.. specielt billede 

jeg ville ønske mig en bagemaskine  

Anmeld

12. oktober 2010

Kristina V

Jeg ville ønske mig dette :
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. oktober 2010

linemus

ka li ja skriver:

jo det med gavekortene var også det jeg kunne finde på, og så ønsker jeg mig det her billede. og håber indeligt på at få det

men andres forslag kan man jo altid lurer af og det med buskene får jeg nok ikke meget ud af

Kan man ikke have sådan en busk i en krukke i stuen?

Spooky billede Var det et af dem, vi så i Århus, da BM sang så smukt?

Anmeld

12. oktober 2010

Grynt

Jeg har lavet hele familiens ønskeseddel på pc'eren, som reglmæssigt bliver opdateret!!. Jeg ønsker mig 1001 ting...alt lige fra den lille global brødkniv, clinique produkter til sy mønstre/blade/bøger og alt der i mellem (og der er meget!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.