e-coli bakterie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.550 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Andre der har prøvet at ens barn har denne og i givet fald hvor længe de må have tynd mave?

Var jo så dum at google det og der nævner de nyresvigt og andre ting, når de har det i længere tid... Frederic har haft det nu snart 5 uger.

Blev ringet op af Frederic's aff sygeplejeske idag, der kunne fortælle at de lige havde fundet et notits i lab. svar til de 4 aff prøver som vi samled ind. De havde fundet spor af e-coli bakterien.

Tillige har farmand pøvet i 40 min til morgen at få bare lidt morgenmad i ham. Dp kunne fortælle at han havde været helt ved siden af sig selv og fået lov at få sin sut - som han kun bruger til at sove med. Han har intet spist - faldet på hendes trappe udenfor og slået hovedet i hendes fliser - overskidt sit tøj pga tynd aff. og sovet næsten 3 timer til middag. Han har også skidt tynd herhjemme, inkl tøj skift. Laved suppe til ham, men han spiste blot nogle få kødboller.  Vi putted en bund ulykkelig dreng der blot ville hæng på arm og have kram. 

I første omgang fik vi at vide at alt så fint ud; hjerte - levertal - iltning - ingen cøilaki - blodsukker ok - stofskifte ok - negativ for mælk/æg og hved og andre prøver.

Børnelægen ringed selv med de sidste svar og at de havde fundet ud af han måske nok mangler væksthormon. Men ikke noget de på børne afd gør noget ved, da det sker amb. den behandling det kræver. Og vi i 1 år nu i forvejen er tilknyttet børne amb. med kontrol hver 2. mdr. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

CamillaSoefelt

Øv altså, stakkels det lille pus. Håber da han snart er ovenpå igen. Umiddelbart er 5 uger meget lang tid synes jeg. Har han heller ikke spist ordentligt i den tid? Jeg ville sige Max en 4 dages tid, hvilket jeg endda ville synes var laaaang tid. Og så ville jeg sku vide hvad der gjorde det.

Elsker bare det billed af ham på din profil, han er den vildeste charmebøf ;0).

God bedring til lillemanden.

Kram

Anmeld

12. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

CamillaSoefelt skriver:

Øv altså, stakkels det lille pus. Håber da han snart er ovenpå igen. Umiddelbart er 5 uger meget lang tid synes jeg. Har han heller ikke spist ordentligt i den tid? Jeg ville sige Max en 4 dages tid, hvilket jeg endda ville synes var laaaang tid. Og så ville jeg sku vide hvad der gjorde det.

Elsker bare det billed af ham på din profil, han er den vildeste charmebøf ;0).

God bedring til lillemanden.

Kram

Det håber vi også, nu ved vi hvorfor han har tynd mave...

Fik at vide at det er okay de taber sig, bare de får væske nok. Han er bare et lille nips på næsten 10 kg og 90 cm, så syntes bare ikke han har råd til at tabe sig meget mere.

Han har altid været småtspisende, fra han var ganske spæd.

Og tak, han her herlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.