Til Trine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. august 2008

Munder

Hej st

Var det ikke i dag du skulle starte på det nye arbejde? I så fald, hvordan er det gået??

Knus
Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

st

Hej Dorte.

Nej det er først d. 11 august, så jeg har lige et par dage endnu, til at vænne mig til tanken. Det bliver spændende, jeg glæder mig helt vildt. Men det er også lidt nervepirrende. Men sådan er det jo med nye ting. Jeg glæder mig til at få sager mellem hænderne og få brugt noget af alt det jeg har lært.

Men tak fordi du spurgte. ;)

Knus st.

Anmeld

1. august 2008

Munder

Så havde jeg da vist glemt et 1-tal:)):)):))

Så kan du jo nyde ferien 10 dage endnu (C)8D
Knus
Dorte

Anmeld

1. august 2008

Stumpen

Jeg er bare så dybt misundelig over at du skal ud og tjene menneske penge.. Jeg ved godt at det at være studerende giver nogle fordele som man slet ikke har på arbejdsmarkedet.. Men hvor jeg glæder mig til at have fri når jeg har fri og ikke behøver at bekymre mig om en fagbog det ligger og venter på mig...

Skal på arbejde på søndag og heldigvis for det, for jeg savner allerede Bakkehuset.. Dejligt at det endte sådan, for du husker nok mine tvivl om at arbejde med voksne udviklingshæmmede ;)
(H) Anja.. -har du fået læst lovsamlingen????? :P

Anmeld

1. august 2008

st

Nej lovsamlingen ligger uåbnet hen. Det er sjovt nok ikke lige det der trækker allermest i disse dage.

Jeg glæder mig også til det med lønnen. Det bliver fedt at få ordentlig betaling for det man laver. Men jeg mærker det lidt nu her, hvor jeg er på dagpenge. Det lyder mærkeligt, men jeg føler mig helt velhavende nu på dagpenge, hvor jeg næsten får det dobbelte af hvad en Su var.
Og det bliver endnu bedre når jeg får min første løn.
:D
Knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.