Blinispande

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Lullaby

Hvordan i alverden bruger man den?  Og hvordan vender man dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså jeg ÆLSGER min blinispande Jeg bruger den både til blinis (fx til forretter osv) og til amerikanske pandekager og ved særlige legjliheder, hvis jeg vil lave helt runde spejlæg

Jeg vender dem helt forsigtigt med en gaffel, lige ind under.

Det er altså bare allerbedst at invistere i en ordenlig én. Jeg har en scanpan. Den er lækker

Du må sige til, hvis du savner en god opskrift på amerikanske pandekager Blinis har jeg bare googlet...

Anmeld

11. oktober 2010

Lullaby

Zafir skriver:

Altså jeg ÆLSGER min blinispande Jeg bruger den både til blinis (fx til forretter osv) og til amerikanske pandekager og ved særlige legjliheder, hvis jeg vil lave helt runde spejlæg

Jeg vender dem helt forsigtigt med en gaffel, lige ind under.

Det er altså bare allerbedst at invistere i en ordenlig én. Jeg har en scanpan. Den er lækker

Du må sige til, hvis du savner en god opskrift på amerikanske pandekager Blinis har jeg bare googlet...

Jeg har en rigtig god en af smedejern jeg har købt i dyre domme. Jeg tror den er god. Men sidste gang jeg prøvede så blev det smat. Kunne bare slet ikke vende dem  Kan du ikke give mig din opskrift? Den ved jeg da dur...

Anmeld

11. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lullaby skriver:

Jeg har en rigtig god en af smedejern jeg har købt i dyre domme. Jeg tror den er god. Men sidste gang jeg prøvede så blev det smat. Kunne bare slet ikke vende dem  Kan du ikke give mig din opskrift? Den ved jeg da dur...

Jeg skriver min opskrift i opskriftstråden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.