Hvordan sætter man billeder ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.842 visninger
27 svar
0 synes godt om
1. august 2008

Sebastians Mor

i et indlæg eller noget?
ligesom den der sjove leg hvordan sætter i billeder ind der så man kan se dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Stumpen

Du højre klikker på det billede du gerne vil have ind - trykker på egenskaber og kopiere filens navn over i... (tryk annulere på siden med egenskaberne) Husk: det skal bare være en jpg fil eller en gif....

Kopiere: markere teksten og tryk ctrl c
sætte ind: Tryk ctrl v

Gav det mening??
(H)

Anmeld

1. august 2008

Sebastians Mor

1. august 2008

Sebastians Mor

sådan

Anmeld

1. august 2008

Kvindemin

hvis jeg har kaldt mit billede celina, skal jeg så markere det navn - og så højre klikke i dette skrive felt igen, og så taste 'sæt ind' :) ?

Anmeld

1. august 2008

Stumpen

Nej, du højre klikker på billedet og går ned i bunden af det flet der kommer frem, hvor der står egenskaber.. Den klikker du på og går ned og kopiere adressen (URL). derefter anullere du boksen med egenskaber.. Går ind i det indlæg du vil sætte billedet ind og sætter det ind..

Du sal blot være opmærksom på at billedet skal ende på gpj eller gif
(H)

Anmeld

1. august 2008

Becks

Skal

Anmeld

1. august 2008

twinboys

Beck skriver:

Skal

Hov det lykkedes ikke for dig......:-o

Du højreklikker på billedet og går ned i egenskaber og kopier adressen og derefter trykker du annuller...
Stiller dig der hvor billedet skal ind og højreklikker og der kommer noget tekst frem (adressen ) og når du har sat indlægget igang ja så vupsi så er billedet der...:D

Mvh Majbritt

Anmeld

1. august 2008

twinboys

[citat][f][småt]Chritinap skriver:[/småt][/f] hvis jeg har kaldt mit billede celina, skal jeg så markere det navn - og så højre klikke i dette skrive felt igen, og så taste 'sæt ind' :) ?[/citat] Dit billede skal ligge inde i dit galleri på baby.dk eller ude på internettet, dog ikke 123hjemmeside... Majbritt

Anmeld

1. august 2008

Kvindemin

4be1bf42-cd48-4106-850f-2dddeddaaed1.jpg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.