Halløjsa tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Hyner

Ville bare lige give et lille pip fra mig...

Det er efterhånden længe siden jeg har givet en melding..

Lille bror har nu rundet de 4 mdr og er en superglad og livlig dreng.. Sp var i fredags og vores guldklump er nu 68cm og vejer hele 8,3 kg... Så han trives fuldt ud og sover spiser og prutter som han skal...

Emma er mega glad for sin bh og har vidst fået sig en rigtig god veninde dernede. 

Vi er atter engang ved at gøre hus i stand og det tager alt vores tid, da det både er værelser, stue, køkken, bad og bryggers der står for tur...

Håber alle har det godt.

Knus og kram Henriette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Mary

Nøj, sikke en lækkerbisken  Super smart i de der bukser!! 

Anmeld

11. oktober 2010

Lene76

Mary skriver:

Nøj, sikke en lækkerbisken  Super smart i de der bukser!! 

Hej Henry  dejligt at høre fra dig, lyder fedt med huset....

Vildt nok at jr allerede er 4 mdr, han er rigtig nuller på billedet hehe søde bukser

Anmeld

11. oktober 2010

ivfmarie

Jamen halløj søtte Hyner!!

Dejligt at høre fra dig  Sikke dog en lille lækkerhaps I har fået jer - mums! Og hvor er Emma stor og voksen at se på!

Hva med dig - hvordan har DU det??

Jeg kommer lige en smut til Ribe (Sdr.Hygum)og løber lidt agility den 30. oktober... Hvis du går og keeder dig kunne du da komme forbi og hilse?

Knus Marie

Anmeld

12. oktober 2010

Hyner

ivfmarie skriver:

Jamen halløj søtte Hyner!!

Dejligt at høre fra dig  Sikke dog en lille lækkerhaps I har fået jer - mums! Og hvor er Emma stor og voksen at se på!

Hva med dig - hvordan har DU det??

Jeg kommer lige en smut til Ribe (Sdr.Hygum)og løber lidt agility den 30. oktober... Hvis du går og keeder dig kunne du da komme forbi og hilse?

Knus Marie

Jamen jeg har det super godt.... Jeg vil ikke sige fuld af overskud for det er jo efterår, men et lille overskud har jeg da... 

Uha det kunne ellers være hyggeligt at mødes til en lille krammer, men jeg har bare ikke tiden, desværre. 

Vi har en deadline med huset, som siger inden jul da vi skal ha gæster, og vi er kun færdige med stue og værelse så vi har rigeligt at se til i de næste par mdr...

Tak fordi du spurgte om mit ve og vel...

Knus Henriette

Anmeld

12. oktober 2010

Siber

Jamen halløj Hyner mor,

Dejligt at høre fra dig! Lækre børn du har dig, og lyder vildt med jeres husprojekt!

Knus Siber

Anmeld

14. oktober 2010

linemus

Han er da en lækkerbidsken, og I ser alle dejlige ud

Dejligt at høre at du/I har det godt.

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.