bære i stadig jeres store børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.025 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. februar 2008

laurasmor

hejsa
hvor gamle er jeres børn, altså dem i stadig bære.
jeg har en fleace slynge, som jeg stadig nu og da bære laura i. men hun er jo 2 år og 3 måneder, og vejer 12½ kg.
kan det gøres smartere.
jeg har også en rygbære, men åh den er tung synes jeg.
eller nej ik tung, hun er bare svær at komme til i den, hvis i forstår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2008

MorCamilla

Hejsa..

Jeg bære sjældent Mikkel mere, efter han selv har lært at gå vil han selv, og helt ærligt jeg synes det er dejligt, bliver helt smadret når jeg skal bære rundt på ham.. Jeg er af den opfattelse at børn har fået ben til at gå med :-) Men det bunder nu nok også lidt ud i at jeg ikke kan holde til at løfte ham rundt hele tiden.. :$ Han er jo blevet en stor dreng..

Knus fra Camilla.

Anmeld

12. februar 2008

Løvepigen

jeg bære stadig Vitus i min ringslynge og han vejer 12 kg. jeg gør det hvis jeg lige skal op til lægen med ham, eller har den med når vi handler så han altid lige kan komme op og sidde og så når han er sy.

Er i gang med at sy en maitai så jeg kan få ham på ryggen.

Knus Julie

Anmeld

12. februar 2008

laurasmor

hvad er sådan en maitai?
er der nogen der kan forklare det med ord?
jeg er svagtseende og kan ikke ret godt se billeder, nemlig.

Anmeld

12. februar 2008

Løvepigen

en Maitai er en bæredims til dit barn, hvor du kan bære dit barn på maven eller på ryggen.
Når du har den på ryggen ligner den nærmest en rygsæk, den består af et stort firkantet stykkestof, med to skulder stropper og en hoftestrop, og nogen gange en hovedstøtte. håber forklaringen hjælper dig lidt :)

Knus Julie

Anmeld

12. februar 2008

laurasmor

ok det lyder da bare super smart!
så bære man barnet på bægge sine skuldre, altså vægten ligger ik kun på en?
kan man købe sådan nogen et sted?

Anmeld

13. februar 2008

Løvepigen

lige præcis det er nemlig også derfor jeg så gerne vil have en fordi at man så kan have vægten på begge skuldre.

Du kan købe dem mange steder. Bl.a. begynder www.grisefanten.se at sælge dem igen snart, du kan også prøve at kigge på www.slyngebarn.dk der er der tit nogen til salg brugt (de er dog stadig dyre selvom de er brugte de er i meget høj kurs) ellers har jeg hørt nogen tale godt om dem der hedder kleinsmekker, men de er vist svære at få fat i og så bliver de sikkert også solgt mange andre steder på nettet.

Knus Julie

Anmeld

14. februar 2008

laurasmor

Hejsa
Har lige set at
www.barnevognshuset.dk
også har en de kalder en skildpade.
Er det ikke noget med at det ligner en maitai?
Eller er der meget forskæl?

Anmeld

28. juli 2009

Avi

Ja jeg bruger min hjemmesyede Maitai meget, specielt lige nu hvor David vil være hos os hele tiden, han vejer 11.2 kg.JEg har sommtider også min polstrede ringslynge på

Anmeld

28. juli 2009

Mor til Frederic og Freya

stor og stor.....

Ej vi har købt sådan en bærestol og den er vi glade for http://www.fjellsport.no//Product/AcProducts.aspx?AccId=2000

Det er den røde i midten... Fandt den så bare på genbrug til 150 kr - så pyh vi har sparret mange penge. Den ryger med i børneanhængeren når vi skal ind til byen, så bliver cyklen stående et sted og går rundt med ham i den..

Da han var mindre havde jeg ham i en slynge og den var jeg kanon glad for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.