Spørgsmål ang juleaften???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Anonym trådstarter

Min sigerinde har spurgt om vi kom over til dem og holde jul. Men min mand og jeg er ikke enige om hvad vi skal. Jeg holder på at vi skal blive hjemme, da vi har 3 børn hvor den ene er 5 mdr på dette tidspunkt. Jeg synes bare det er alt for bøvlet at skulle køre så langt (1 time og 15 min) med alt det vi nu skal have med (gaver, barnevogn mm.) ja vi er nød til at havde anhænger på for at vi kan havde det hele med. Min mand synes ikke det er noget problem at slæbe alt det med. Han siger at vi ikke kan være bekendt, kun at tænke på os selv. Min svigerinde og hendes kæreste har ingen børn, så derfor mener jeg egenligt godt at de kan komme til os.
Jeg har ikke noget problem med at besøge folk med mine børn. men lige juleaften, synes jeg at vi skal blive hjemme.
Skal jeg give mig elller????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Anja

Jeg ville blive hjemme. Det er både det letteste og så er det også hyggeligt at skabe egne traditioner omkring sin familie i julen.

Det vil være okay, at få besøg af andre, men nej, jeg har ikke lyst til at holde juleaften hos andre.

Anmeld

11. oktober 2010

Grynt

Kan jeg godt forstå, at du syntes det bliver hårdt. Jeg ville måske invitere familien på besøg nu og planlægge hvad der ville være bedst og hyggeligst for alle inc. at uddelegere opgaverne, så ikke bare én står med mad, borddækning, konfekt, vin og alt det andet der høre sig til en festelig juleaften Og hvem véd I finder måske en løsning på det hele alligevel

Anmeld

11. oktober 2010

Lene76

Jeg ville osse blive hjemme, også invitere dem istedet... det burde osse ha forståelse for at det er lettere at blive hjemme med 3 børn

Vi har selv meldt ud til familien at vi holder jul hjemme, det startede vi på sidste år. Da det er alt for besværligt med 3 og til næste år 4 unger plus gaver, pudseltaske osv..... det var da osse alle som havde forståelse for det.....lige på nær min svigermor men det er en anden historie. Vi skiftes så til ha enten mine forældre el johnnys forældre på besøg til jul.

HÅber dig og manden blir enig så i alle kan ha en go jul

Anmeld

11. oktober 2010

Louise mortil4

Anja skriver:

Jeg ville blive hjemme. Det er både det letteste og så er det også hyggeligt at skabe egne traditioner omkring sin familie i julen.

Det vil være okay, at få besøg af andre, men nej, jeg har ikke lyst til at holde juleaften hos andre.

enig her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.