Lise!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

linemus

Nu har jeg ledt og ledt, og jeg kan ikke finde dit indlæg med billeder fra Caspers barnedåb. De er som sunket i jorden Jeg skal nemlig asap bruge inspiration til menuen...

Kan du hjælpe?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Lise

Jeg kan ikke hjælpe dig med at finde indlægget, for jeg tror ikke det findes  Tror du ikke det var en andens barnedåb end Caffers?

Men jeg kan da godt prøve at inspirere. Er det frokost i skal holde??? Eller hvad? Vi inviterede til brunch til Caspers barnedåb, på en cafe, så det var ude af vorses hænder  Til Simons lavede vi det helt store pølse/ost/skinke-bord mit alles..

Anmeld

11. oktober 2010

linemus

Hm, jeg er sikker på, det var dig. Måske har jeg set billederne andetsteds. I fik buffet med alle mulige lækre sager både købte og hjemmegjorte, og jeg spurgte dig, hvad I havde fået? Var det brylluppet så?

Anmeld

11. oktober 2010

Lise

linemus skriver:

Hm, jeg er sikker på, det var dig. Måske har jeg set billederne andetsteds. I fik buffet med alle mulige lækre sager både købte og hjemmegjorte, og jeg spurgte dig, hvad I havde fået? Var det brylluppet så?

Det må have været brylluppet. Det var dels bragt af cateringfirma, og dels hjemmegjort

http://picasaweb.google.com/simondreng/Bryllup17072010#

Det hjemmelavede bestod af stort frugtfad, ostefad, flutes, lakseroulade, sticks med mozzarella/basilikum/tomat, minisandwich med to slags fyld (den ene med noget pølse og artiskokcreme, den anden med emmentaler + noget kød af en slags), pølsehorn, frikadeller..

Det bragte kan jeg ikke huske hvad var, men det smagte skønt  Det bragte er på de firkantede fade på billederne, og det andet har vi selv lavet..

Anmeld

12. oktober 2010

linemus

Super! Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.