Hvor sov jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Anja

Ja, som overskriften fortæller er indlægget babyrelateret, håber I gider det

Jeg ved simpelthen ikke hvorfor, men jeg kan bare slet ikke huske, hvor de andre sov de første uger. Jeg bilder mig ind, at de vel bare lå i liften men er ikke sikker.

Jeg har jo lidt smerter efter kejsersnittet, så det er ikke behageligt at skulle rejse sig fra liggende mange gange i løbet af natten for at tjekke Nova eller amme. Jeg har ind til videre endt med at sidde halv op i sengen og sove mens Nova ligger hos mig/på mig. Jeg tror altså ikke jeg gjorde sådan med de andre, men på en eller anden måde føler jeg mig bare ikke rigtigt tryg ved at lægge hende over i liften i tremmesengen (står ved fodenden af vores seng). Er helt paranodi over, om hun holder op med at trække vejret

Hvor sov jeres, da de var baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Marco2

Emily sov næsten hver nat hos mig. Det var dejligt nemt ikke at skulle ud af sengen når hun skulle ammes og jeg følte det trygt at hun lå ved mellem os. Engang imellem kom hun i vuggen, men det var sjældent. Husker det som at hun sov hos os.

AG

Anmeld

11. oktober 2010

Mary

Alle tre piger har sovet hos mig i vores seng i det første lange stykke tid. For hvert barn, har varigheden dog været kortere og kortere  Elsker at ligge med en lille baby i mine arme om natten 

Anmeld

11. oktober 2010

Tut

De har sovet i liften som har stået i vuggen ved siden af min side af sengen.

Og hvis jeg har ligget ned og nat-ammet og vi begge er faldet i søvn bagefter, så er de bare blevet liggende hos mig i sengen.

Anmeld

11. oktober 2010

Lise

Tror de begge puttede i min arm de første uger. Simon blev ved indtil han blev 2 år, mens Casper kom i slyngevuggen, og da han blev fire mdr i tremmeseng, hvor han sover nu.

Anmeld

11. oktober 2010

linemus

Sofie sov i starten i liften, og når hun vågnede, efter vi var gået i seng, kom hun over til mig i sengen og sov videre der. Jeg havde det heller ikke godt med, at hun lå HELT ovre i tremmesengen (1 meter fra sengen), da hun var spæd. Nu ligger hun stort set kun sammen med mig - engang imellem er vi heldige at kunne putte hende ned i tremmesengen, men hun ligger der kun ganske kort. Det er både hyggeligt, trygt og nemt, at hun ligger sammen med mig. Når hun spiser, sover jeg bare videre

Anmeld

11. oktober 2010

Anja

Tak for svar

Ny føler jeg mig knap så tosset over at væare mest tryg ved at have Nova ved mig i sengen, selvom manden ikke synes det er verdens bedste ide, da han er bange for at komme til at lægge sig på hende, hvis hun ikke direkte ligger på mig og sover.

Jeg har lige et tillægsspørgsmål. Flere af jer skriver, at I bare har sovet videre, mens baby har spist. Det er mig en gåde, hvordan I kan gøre det uden at ende med at ligge i en pøl af mælk??

Anmeld

11. oktober 2010

Marco2

Anja skriver:

Tak for svar

Ny føler jeg mig knap så tosset over at væare mest tryg ved at have Nova ved mig i sengen, selvom manden ikke synes det er verdens bedste ide, da han er bange for at komme til at lægge sig på hende, hvis hun ikke direkte ligger på mig og sover.

Jeg har lige et tillægsspørgsmål. Flere af jer skriver, at I bare har sovet videre, mens baby har spist. Det er mig en gåde, hvordan I kan gøre det uden at ende med at ligge i en pøl af mælk??

"man" siger jo at man ikke kan komme til at lægge sig på baby, medmindre man er meget overvægtig eller har indtaget alkohol eller piller, så det skal han ikke være bange for. Men man er jo nok noget nervøs i starten hvor de bare er sååå små

Mht. pøl af mælk, tænker du fra det andet bryst??

Jeg havde en stak stofbleeer til at ligge ved siden af sengen og tog så sådan én foldet mange gange over det andet bryst samt lå på sådan én også. Det fungerede fint. 

AG

Anmeld

11. oktober 2010

Siber

Anja skriver:

Tak for svar

Lige et svar til det første spørgsmål. De har sovet i liften i deres seng lige ved siden af vores seng, så jeg kunne ligge fra min seng og kigge ned i deres seng!

Det andet spørgsmål, jeg har aldrig kunnet ligge ned og amma, da mælken bare har strømmet ud, og netop vågnet op i en stor pøl! Møj irriterende, når alle andre bare siger at det er så nemt og ligge ned og amme, også bare falde i søvn bagefter!

Knus

Anmeld

11. oktober 2010

Anja

Siber skriver:

Lige et svar til det første spørgsmål. De har sovet i liften i deres seng lige ved siden af vores seng, så jeg kunne ligge fra min seng og kigge ned i deres seng!

Det andet spørgsmål, jeg har aldrig kunnet ligge ned og amma, da mælken bare har strømmet ud, og netop vågnet op i en stor pøl! Møj irriterende, når alle andre bare siger at det er så nemt og ligge ned og amme, også bare falde i søvn bagefter!

Knus

Det er nøjagtigt det, der er sket for mig, de gange jeg har prøvet. Mælken bare strømmer ud og en foldet stofble kan slet ikke tage det.

Nåh, men måske må man bare indse, at det med at ligge ned og amme og så falde i søvn undervejs ikke er for alle ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.