Idag blev Runa døbt ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Der var den jo

Amen altså Dorthe, jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen : Det har du fandme gjort godt! Hvor er hun altså bare bedårende

Jeg er fuldstændig tosset med billede nr. 3 Endnu et kodak-moment

Det lyder til at I har haft en dejlig dag sammen med familien. Hvordan tog din far det hele? Var han ikke bare pavestolt?

Og endnu engang tillykke med hende

Tusind tak  Jamen jeg synes jo også bare hun er så yndig...og så har hun de længste prinsesseøjenvipper

Ihh det billede er også en favorit...jeg har lige sendt takkekort ud med det billede...og fået fremkaldt en stor udgave til væggen

Min far er så vild med hende...der er milevidt fra dengang hvor han var muggen over mit valg  Hvis jeg praler af hende (og dét gør jeg ) Så STOR praler han

Når først barnet er der betyder det nok mindre hvordan det blev til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Maise

åhhh Dorthe hvor er hun dog skøn,kniber lige en lille tåre.

og hvor hun dog ligner dig helt vildt. Super flot invitation, hvor er du kreativ.

Anmeld

12. oktober 2010

dorthemus

Maise skriver:

åhhh Dorthe hvor er hun dog skøn,kniber lige en lille tåre.

og hvor hun dog ligner dig helt vildt. Super flot invitation, hvor er du kreativ.

TAAAK  Jeg synes også bare hun blir skønnere for hver dag...men det synes alle mødre jo

Og tak...vi blev ikke så mange, så jeg turde godt kaste mig ud i hjemmelavede

Anmeld

12. oktober 2010

Maise

dorthemus skriver:

TAAAK  Jeg synes også bare hun blir skønnere for hver dag...men det synes alle mødre jo

Og tak...vi blev ikke så mange, så jeg turde godt kaste mig ud i hjemmelavede

Ja lige præcis. det skal man synes Dorthe selvom det også bare er skiiiiiii hårdt og fustrerende til tider.

JA hvis vi skal giftes eller skulle have holdt barnedåb ville det blive omkring 70 håndlavede herfra,

så det ville jeg aldrig få lavet. Vi har begge stor familie og vennekreds. Clara er navngivet efter Jakobs ønske, han mener hun skal have retten til selv at vælge når hun bliver større og jeg var græsk/katolsk omkring det.. kunne nok mest ikke overskue det med alle de mennesker.

Anmeld

12. oktober 2010

dorthemus

Maise skriver:

Ja lige præcis. det skal man synes Dorthe selvom det også bare er skiiiiiii hårdt og fustrerende til tider.

JA hvis vi skal giftes eller skulle have holdt barnedåb ville det blive omkring 70 håndlavede herfra,

så det ville jeg aldrig få lavet. Vi har begge stor familie og vennekreds. Clara er navngivet efter Jakobs ønske, han mener hun skal have retten til selv at vælge når hun bliver større og jeg var græsk/katolsk omkring det.. kunne nok mest ikke overskue det med alle de mennesker.

Uhhh det var mange  Her var vi kun 15 voksne og tre børn...sååå hyggeligt

Det var vigtigt for mig at Runa blev døbt, så kan hun selv vælge senere

Anmeld

14. oktober 2010

Maise

dorthemus skriver:

Uhhh det var mange  Her var vi kun 15 voksne og tre børn...sååå hyggeligt

Det var vigtigt for mig at Runa blev døbt, så kan hun selv vælge senere

Ja rædselsfuldt mange. Men vi bliver altid ínviteret med til alle deres arrangementer, så må vi jo gøre det samme. JA jeg foreslog også Jakob at døbe hende og så hun selv kunne vælge det fra når hun blev større. Men han har det med at være Rasmus modsat indmellem.

Anmeld

16. oktober 2010

Malene84

dorthemus skriver:

Godaften de damer

Jeg var egentlig på vej i seng, men er så høj oven på i dag, at jeg ikke kan finde ro

Idag blev min elskede datter døbt  Det var så STORT og så følelsesladet, at jeg flere gange havde svært ved at holde tårerne tilbage.

Min datter blev døbt på samme dato som jeg selv blev døbt på dengang for læææænge siden....og i samme kjole som jeg, min far og en masse andre i familien er blevet døbt i...en meget smuk og enkel kjole med de fineste kniplinger. Hun så så yndig og fin ud   Og selve dåben blev foretaget i Ballerup Kirke hvor jeg selv er døbt og konfirmeret.

Min veninde - Runas gudmoder - Christina, Zafir og jeg lavede maden. Min niece Zafir lavede den smukkeste lilla kage som smagte som en drøm   TAK for den

Jeg vil også gerne sige tak til Laura W. og hendes mor som strikkede den fineste og blødeste lille trøje og små futter til Runa...det vil blive brugt flittigt

Min datter og jeg havde en strålende dag i dejligt selskab med dem der betyder allermest for os. Runa smilede og charmerede alle hele dagen og fandt sig i at blive udsat for et sandt paparazzi-angreb...hun er vist ved at udvikle sig til en rigtig lille linselus

Knus Dorthe

Synes lige jeg vil dele "lidt" billeder fra dagen med jer:

Søde, dejlige Dorthe - nu fik jeg ENDELIG kigget! og hvor er jeg glad for, at jeg fik det gjort. nøøøøj hvor er hun bare skøn! Haha, det ligner hun godt selv er klar over at hun er en lille charmetrold. Sikke en fin kjole prinsessen har på. Imponerende at den er så gammel, det kan man da slet ikke se.

Og hold da op en fin kage og borddækning!!! Runa og dig stråler, man kan se det var en vellykket dag.

Tillykke med hende

fra den mest glemsomme på baby.dk

Anmeld

16. oktober 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

Søde, dejlige Dorthe - nu fik jeg ENDELIG kigget! og hvor er jeg glad for, at jeg fik det gjort. nøøøøj hvor er hun bare skøn! Haha, det ligner hun godt selv er klar over at hun er en lille charmetrold. Sikke en fin kjole prinsessen har på. Imponerende at den er så gammel, det kan man da slet ikke se.

Og hold da op en fin kage og borddækning!!! Runa og dig stråler, man kan se det var en vellykket dag.

Tillykke med hende

fra den mest glemsomme på baby.dk

TAAAK Malene  Ja det er lidt vildt, at en 102 år gammel kjole stadig kan bruges...så du det billede jeg har lagt ind af mig i kjolen lidt længere nede på siden?

Anmeld

16. oktober 2010

Malene84

dorthemus skriver:

Fik lige lyst til at lægge det her ind også...det er MIG i dåbskjolen

shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit det er jo vildt så meget hun ligner dig. Nåårrrhhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.