Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så dejlige Piger du har... De er så skønne.. Og Idun er da bare så utrolig smuk og hun udstråler en ekstrem varme og kærlighed til sin Søster... Og hvor er Frigg da bare for lækker med bamsekinder og alt det lange fine lyse hår... Smelte Smelte..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skønne skønne billeder...
Maria82 skriver: Så dejlige Piger du har... De er så skønne.. Og Idun er da bare så utrolig smuk og hun udstråler en ekstrem varme og kærlighed til sin Søster... Og hvor er Frigg da bare for lækker med bamsekinder og alt det lange fine lyse hår... Smelte Smelte..
Idun siger også bare hver eneste dag: Jeg ELSKER bare lillesøster. Det er bare fedt!!!
Ja, hvad kan man sige Zafir - andet end det har I sgu gjort godt - og 2 gange kan jo ikke være et tilfælde
De er to yndige nordiske gudinder
Zafir skriver: Jeg elsker bare at hun sidder der i sin egen verden. Det er de specielle billeder man får, når hun ikke opdager det Det er skønt... Ingen pose, ingen smil, række tunge eller noget. Bare Idun.
Jeg elsker bare at hun sidder der i sin egen verden. Det er de specielle billeder man får, når hun ikke opdager det Det er skønt...
Ingen pose, ingen smil, række tunge eller noget. Bare Idun.
Jeg lavede også lige snigeren på hende ..hihi
Bavianis skriver: Ja, hvad kan man sige Zafir - andet end det har I sgu gjort godt - og 2 gange kan jo ikke være et tilfælde De er to yndige nordiske gudinder
Taaark Syns også det er fuldstændig mirakuløst...
Jeg glæder mig til at se din abekat
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128