Fb som lovet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Kvindemin

- og den bliver nok lidt rodet.
Kl. 23.45 d. 30 sep. vågnede jeg med kraftige plukveer, de var regelmæssige og der var ca. 10 min imellem, i løbet af to timer var der 5-6 min imellem og jeg kunne godt mærke at det nu var veerne der pressede på. Kl. 02.00 d. 1 okt. kørte vi på fødegangen hvor jeg stadig havde regelmæssige veer, men kun 2 cm. åben - blev sendt hjem igen på en sovecoktail og nogle piller for blærebetændelse (på trods af, at det er min anden fødsel, og jeg i min graviditet har haft streptokokkerB, og derfor skulle have indsprøjtet antibiotika i årene af 2 gange, inden jeg fødte, for ikke at smitte lillemand) - men de havde åbenbart tid nok  
Nå, jeg kom hjem - slimproppen gik, veerne strømmede til og toppede virkeligt  Vi tog på fødegangen igen ved eftermiddagstid, hvor jeg med det samme fik lagt en epiduralblokade trods mine stadig kun 2 cm.

Derefter gik det stærkt, eller 'stærkt' kan man nok ikke ligefrem sige  Men vandet gik kl. 20.00, jeg fødte 23.12 - 3 pres, så var han ude.

En perfekt dreng på 3730 g. og 54 cm.  
Billeder har i set

Alt i alt en fantastisk fødsel, jeg nød det - bagefter. Er helt klar til at føde igen, på trods af at jeg aldrig skal have flere børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Mira0911

Chritinap skriver:

- og den bliver nok lidt rodet.
Kl. 23.45 d. 30 sep. vågnede jeg med kraftige plukveer, de var regelmæssige og der var ca. 10 min imellem, i løbet af to timer var der 5-6 min imellem og jeg kunne godt mærke at det nu var veerne der pressede på. Kl. 02.00 d. 1 okt. kørte vi på fødegangen hvor jeg stadig havde regelmæssige veer, men kun 2 cm. åben - blev sendt hjem igen på en sovecoktail og nogle piller for blærebetændelse (på trods af, at det er min anden fødsel, og jeg i min graviditet har haft streptokokkerB, og derfor skulle have indsprøjtet antibiotika i årene af 2 gange, inden jeg fødte, for ikke at smitte lillemand) - men de havde åbenbart tid nok  
Nå, jeg kom hjem - slimproppen gik, veerne strømmede til og toppede virkeligt  Vi tog på fødegangen igen ved eftermiddagstid, hvor jeg med det samme fik lagt en epiduralblokade trods mine stadig kun 2 cm.

Derefter gik det stærkt, eller 'stærkt' kan man nok ikke ligefrem sige  Men vandet gik kl. 20.00, jeg fødte 23.12 - 3 pres, så var han ude.

En perfekt dreng på 3730 g. og 54 cm.  
Billeder har i set

Alt i alt en fantastisk fødsel, jeg nød det - bagefter. Er helt klar til at føde igen, på trods af at jeg aldrig skal have flere børn.

Fantastisk beretning... 

Endnu engang stort tillykke med prinsen... :) 

Anmeld

11. oktober 2010

Kvindemin

MoarJ skriver:

Fantastisk beretning... 

Endnu engang stort tillykke med prinsen...  

Tak søde.

Anmeld

11. oktober 2010

Dejlig læsning'!

3 pres??   Det satser jeg også på næste gang!!

Anmeld

11. oktober 2010

Kvindemin

Tilmeldt skriver:

Dejlig læsning'!

3 pres??   Det satser jeg også på næste gang!!

Ja, 7 min og 3 pres

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

Dejligt med en overkommelig fødsel.

Anmeld

11. oktober 2010

Mathilde

Stort tillykke igen

Det gik da stærkt! Kun 3 pres - skønt

Anmeld

11. oktober 2010

Kvindemin

Mathilde skriver:

Stort tillykke igen

Det gik da stærkt! Kun 3 pres - skønt

Tak søde
Ja, det er helt ekstremt så hurtigt det gik til sidst..

Anmeld

11. oktober 2010

SpunkenJo

Dejligt at høre det bare er gået så fint. Har tænkt på dig og på dengang du var bange for at føde for tidligt. Nu er guldklumpen her og hvor er det dejligt.

Tillykke

Kæmpe kram Jo

Anmeld

12. oktober 2010

Kvindemin

SpunkenJo skriver:

Dejligt at høre det bare er gået så fint. Har tænkt på dig og på dengang du var bange for at føde for tidligt. Nu er guldklumpen her og hvor er det dejligt.

Tillykke

Kæmpe kram Jo

Ja lige præcis, det har været en lang hård proces denne gang må jeg indrømme. Det med at vøre mor til en, og gravid med næste, og at tingene bare langt fra vil kører.
Tak for tanken søde..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.