Slimproppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Natascha

Hej i skønne qvinder

Har tænkt meget på det... men skal slimproppen gå først inden man går i fødsel...?

Kan læse rigtig mange af jer skriver at slimproppen er gået...!

Håber nogen vil besvarer mit måske lidt dumme spørgsmål...

Knus fra Natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

misslea

Natascha skriver:

Hej i skønne qvinder

Har tænkt meget på det... men skal slimproppen gå først inden man går i fødsel...?

Kan læse rigtig mange af jer skriver at slimproppen er gået...!

Håber nogen vil besvarer mit måske lidt dumme spørgsmål...

Knus fra Natascha

Hejsa

Min slimprop er faktisk lige gået her i dag... wuuhuuee!!!

Jeg havde en del bidende plukveer her i nat, og vupti her i eftermiddags smuttede slimproppen ud!!!

Kender mange, som fik veer relativt kort efter deres slimprop gik - altså alt mellem 1 time til 2 dage!!! MEN der er jo også en del, som aldrig oplever, at slimproppen går!!

På nogle gravide går den allerede op til 6 uger før termin - og i de tilfælde vil den oftes gendanne sig igen!!!

Det kan også være tilfældet, at slimproppen går lidt efterhånden...! Dvs, at man kan opleve lidt tyk slim i trusserne over flere dage eller uger!!!

Det er meget forskelligt fra den ene gravide den anden...!!!

Jeg håber jo selvfølgelig, at det er et tegn på, at jeg er tæt på at gå i fødsel, eftersom jeg er gået 1 uge over tid i morgen!!!

Håber du ku bruge mit svar til noget!!!

Hilsner fra Lea  - som er meeeeget spændt på, om slimproppens afgang kan sætte gang i fødslen!!!

Anmeld

10. oktober 2010

Natascha

misslea skriver:

Hejsa

Min slimprop er faktisk lige gået her i dag... wuuhuuee!!!

Jeg havde en del bidende plukveer her i nat, og vupti her i eftermiddags smuttede slimproppen ud!!!

Kender mange, som fik veer relativt kort efter deres slimprop gik - altså alt mellem 1 time til 2 dage!!! MEN der er jo også en del, som aldrig oplever, at slimproppen går!!

På nogle gravide går den allerede op til 6 uger før termin - og i de tilfælde vil den oftes gendanne sig igen!!!

Det kan også være tilfældet, at slimproppen går lidt efterhånden...! Dvs, at man kan opleve lidt tyk slim i trusserne over flere dage eller uger!!!

Det er meget forskelligt fra den ene gravide den anden...!!!

Jeg håber jo selvfølgelig, at det er et tegn på, at jeg er tæt på at gå i fødsel, eftersom jeg er gået 1 uge over tid i morgen!!!

Håber du ku bruge mit svar til noget!!!

Hilsner fra Lea  - som er meeeeget spændt på, om slimproppens afgang kan sætte gang i fødslen!!!

Hej Lea

Tak for dit svar... Krydser rigtig meget fingre for at du føder i løbet af natten... :-)

Knus fra Natascha ( som tror hendes slimprop har delt sig i små mængder)

Anmeld

10. oktober 2010

Mathilde

Hej søde

Ja der er en slimprop der skal gå, men den kan gå længe inden og endda flere gange.

Jeg opdagede aldrig min slimprop...men altså, jeg opdagede heller ikke at mit vand gik, så jeg var vist ikke så opmærksom

Men slimproppen giver ikke noget hint om, hvor længe der går før man føder...desværre

Anmeld

10. oktober 2010

misslea

Natascha skriver:

Hej Lea

Tak for dit svar... Krydser rigtig meget fingre for at du føder i løbet af natten... :-)

Knus fra Natascha ( som tror hendes slimprop har delt sig i små mængder)

Iiihh mange tak.... Jeg håber sørme også, at der snart sker noget, men nu må vi se

Anmeld

10. oktober 2010

Natascha

Mathilde skriver:

Hej søde

Ja der er en slimprop der skal gå, men den kan gå længe inden og endda flere gange.

Jeg opdagede aldrig min slimprop...men altså, jeg opdagede heller ikke at mit vand gik, så jeg var vist ikke så opmærksom

Men slimproppen giver ikke noget hint om, hvor længe der går før man føder...desværre

Jeg håber bare snart det sker... Er ved at være meget utålmodig og træt af maven....

Anmeld

10. oktober 2010

cecilie1984

min slimprop gik kl ca 8 om morgenen, fik også tegn blødning der.

og emilie er født kl 03.45 om natten.

men det er vist meget forskelligt. Den kan vist gendanne sig igen

Anmeld

10. oktober 2010

Mathilde

Natascha skriver:

Jeg håber bare snart det sker... Er ved at være meget utålmodig og træt af maven....

Ja jeg husker tydeligt hvordan det var til sidst! Men da jeg så havde født, savnede jeg min mave virkelig meget...

Anmeld

10. oktober 2010

Natascha

Mathilde skriver:

Ja jeg husker tydeligt hvordan det var til sidst! Men da jeg så havde født, savnede jeg min mave virkelig meget...

Ja det er da rigtig mange der siger at de savner maven...

Men vil også rigtig gerne se hvad maven gemmer på.... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.