En hue :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

<3

Sikken fin Hver gang du laver sådanne fine ting så minder det mig bare om at jeg skal have købt en symaskine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

TbCp

Kirle skriver:

Sikken fin Hver gang du laver sådanne fine ting så minder det mig bare om at jeg skal have købt en symaskine

Jeg har lige købt en ny symaskine i Aldi for 500kr!!! Så må den holde så længe den kan

Anmeld

14. oktober 2010

<3

TbCp skriver:

Jeg har lige købt en ny symaskine i Aldi for 500kr!!! Så må den holde så længe den kan

500kr? Ja det er jo ikke dyrt! Vi har en brugt symaskinebutik som jeg har kig på, der kan man få de dyre mærker til billig penge. Ender altid med det svære. Demin osv så skal have en der kan noget

Anmeld

14. oktober 2010

TbCp

Kirle skriver:

500kr? Ja det er jo ikke dyrt! Vi har en brugt symaskinebutik som jeg har kig på, der kan man få de dyre mærker til billig penge. Ender altid med det svære. Demin osv så skal have en der kan noget

Ja det var da også smart at købe en dyr brugt, så får man nok også noget der kan holde længere end min til 500kr

Anmeld

14. oktober 2010

<3

TbCp skriver:

Ja det var da også smart at købe en dyr brugt, så får man nok også noget der kan holde længere end min til 500kr

Ja måske nu må vi se når jeg engang når dertil

Anmeld

14. oktober 2010

trunte89

TbCp skriver:

Jeg har bare tegnet efter en anden af Livas huer

Arh, smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.