er lige lidt nysgærrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.199 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. februar 2008

laurasmor

hejsa
er der nogen af jer der går hjemme lige som mig, og min kæreste?
jeg går og håber på at jeg kan få mig et fleksjob, men det lykkes ikke helt.
har gået hjemme siden oktober 2005, barsel sluttede så oktober 2006, så ja, egentlig er det et år og 4 mdr ca.
min kæreste er ved at finde sig en praktikplads til it-suporter uddandelse, han har været til samtale i dag, såe håber det giver noget.
men har gået hjemm elængere end mig.

er der nogen af jer der også går hjemme, og har i jeres børn hjemme hos jer, eller er de i inst.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Laurasmor..

Velkommen til siden, kan se at du er ny her inde, håber du bliver lige så glad for siden som jeg er blevet..
Jeg er også hjemmegående med stort H.. Jeg har gået hjemme siden Juni 04, hvor et af årene var barsel med min søn.. Jeg begyndte med at gå sygemeldt pga en arbejdsskade på slagteriet som jeg stadig bøvler med, (lige nu har jeg min hånd i gips pga en operation i sidste uge - som forhåbelig gør hånden bedre)
Da vi fik Mikkel havde vi bestemt at han ikke skulle i dagpleje når jeg gik hjemme alligevel, men det ændrede sig en hel del da han blev ældre.. og nu er han så i dagpleje på halv tid - det vil sige 5 timer om dagen.. Så han kommer ud mellem andre børn inden han skal i børnehave og skole.. Og han er rigtig glad for det, tror også det bliver kedeligt for ham, kun at have mor at lege med hver dag..
Min kæreste, Mikkels far arbejder som rejsemontør, så han er for det meste kun hjemme i weekenderne - men lige nu mens jeg går med gips kommer han hjem hver dag :-) dejligt..
Jeg må indrømme at jeg elsker at gå hjemme, det kunne jeg godt blive ved med, det er jeg sikker på, det er så dejligt synes jeg.. Men, men jeg skal i gang med et eller andet når jeg får gips af min hånd og den er blevet frisk igen.. Jeg ved bare ikke lige hvad endnu, men det kommer nok..
Er jeres datter i inst..? hvad synes du om at gå hjemme..?

Knus fra Camilla.

Anmeld

29. februar 2008

Müller

laurasmor skriver:

hejsa
har gået hjemme siden oktober 2005, barsel sluttede så oktober 2006, så ja, egentlig er det et år og 4 mdr ca.
min kæreste er ved at finde sig en praktikplads til it-suporter uddandelse, han har været til samtale i dag, såe håber det giver noget.

er der nogen af jer der også går hjemme, og har i jeres børn hjemme hos jer, eller er de i inst.?

Jeg er pt på barsel og går derfor hjemme i øjeblikket, min ældste datter er i vuggestue om dagen, mens jeg går hjemme med den lille ny.

Anmeld

18. marts 2008

MUTT3

Her er det kun mor der går hjemme.

Da jeg fik nr 2, havde jeg den ældste hjemme, de første godt 6 måneder, aldrig i mit liv har jeg haft så meget at se til, det var værre end at tage på arbejde, men der er så også kun 15 måneder mellem mine store unger, så jeg var eftertragtet konstant, af et mor-behov.

Nu har vi nr 3. og jeg stor nydder at have hende alene i dagtimerne, jeg får så meget mere ud af hende end jeg fik af de 2 store, jeg får mnage flere detaljer med, og har klart bedre tid til bare at være hyggetante, det er virklig en befrielse at slippe for hele tiden at skal havbe et øje på vær finger samt et i nakken. Til gengæld er der så heller ikke noget der hedder hyggetante overhovedet fra kl 15 til 20, hvor jeg med de 2 store nemere kunne pille en time eller 2 ud, for naturligvis har de også brug for mor-kontakt når de kommer hjem fra BH, og dem vil jeg selgfølgelig også gerne nå at nyde inden de vokser fra mig. Men jeg kan bedre lide denne fordeling, hvor jeg kan være der 100%, end den anden hover det var 50% til hver. Det tror jeg nu også ungerne har bedre af, at man virkelig er der, men så ikke så lang tid, frem for at man kun er der halvt hele tiden.

Anmeld

18. marts 2008

H+S Skjolgborg.

Hejsa..Jeg går også hjemme prøve ellers af gå på kursus som skulle slutte starte hertil maj men det gik bare ikke så jeg går hjemme igen.Har ialt kun været ude i nået 17 uger siden jeg gik på barsel i dec 2000 :)...HAr mange rygproblemm har panikangst.og meget dum tarm,urinrør og hængen livmoder(hængen underliv som man siger) skal en dag opereres for det men jeg skal første vide 100 % om jeg vil have flere børn osv for for blever jeg operere er det ikke smart og bleve gravid og føde igen pga det kan smager underlive helt og stor chancer for ikke af gå igen....
Min kæreste arbejder indenfor strøm osv til togen..:D.

laurasmor skriver:

hejsa

Anmeld

18. marts 2008

H+S Skjolgborg.

Hejsa..Jeg går også hjemme prøve ellers af gå på kursus som skulle slutte starte hertil maj men det gik bare ikke så jeg går hjemme igen.Har ialt kun været ude i nået 17 uger siden jeg gik på barsel i dec 2000 med mit 1 barn :)...Har mange rygproblemme men vil ikke opereres.Jeg har også sygdommen panikangst.ja og fysisk har jeg meget svag tarm,urinrør og hængen livmoder (hængen underliv som man siger):Det skal jeg en dag opereres for.Men jeg skal første vide 100 % om jeg vil have flere børn osv for blever jeg operere er det ikke smart og bleve gravid og føde igen pga det kan smager underlive helt og stor chancer for ikke af gå igen så hvis jeg skal operere kan jeg ligeså godt få det hele fejrne ind af få det lave ja lige udover mine blære....
Min kæreste/forlove er kørestrømsteniker..:D.
Hvor bor i henne af??
knus herfra henriette31...:D

laurasmor skriver:

hejsa

Anmeld

18. marts 2008

H+S Skjolgborg.

Undskyld hved ikke hvorfor den senden den to gang...:-o

Anmeld

18. marts 2008

MUTT3

Henriette, hvilken ydelse er du på, og har det været problemfrit??? Ikke at det kommer mig ved, så bare bed mig blande mig uden om.

Jeg bor i N-jyll

Anmeld

18. marts 2008

Cille79

NIx går ikke hjemme, men ville gerne :)

men næ nej sådan skal det ik være, har ellers lige haft forældreorlov et år hvilket var super fantastisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.