Her er det kun mor der går hjemme.
Da jeg fik nr 2, havde jeg den ældste hjemme, de første godt 6 måneder, aldrig i mit liv har jeg haft så meget at se til, det var værre end at tage på arbejde, men der er så også kun 15 måneder mellem mine store unger, så jeg var eftertragtet konstant, af et mor-behov.
Nu har vi nr 3. og jeg stor nydder at have hende alene i dagtimerne, jeg får så meget mere ud af hende end jeg fik af de 2 store, jeg får mnage flere detaljer med, og har klart bedre tid til bare at være hyggetante, det er virklig en befrielse at slippe for hele tiden at skal havbe et øje på vær finger samt et i nakken. Til gengæld er der så heller ikke noget der hedder hyggetante overhovedet fra kl 15 til 20, hvor jeg med de 2 store nemere kunne pille en time eller 2 ud, for naturligvis har de også brug for mor-kontakt når de kommer hjem fra BH, og dem vil jeg selgfølgelig også gerne nå at nyde inden de vokser fra mig. Men jeg kan bedre lide denne fordeling, hvor jeg kan være der 100%, end den anden hover det var 50% til hver. Det tror jeg nu også ungerne har bedre af, at man virkelig er der, men så ikke så lang tid, frem for at man kun er der halvt hele tiden.
Anmeld