lisbethita skriver:
Vi var i Tyrkiet i 14 dage. Det gik rigtigt godt. Hun tog varmen pænt, men det var også en fordel at amme dernede, fordi det både gav tryghed til hende og væske på een gang!! Det gik også fint med flyveturen derned. MEN HJEM....det var midt i hendes spisetid....det var 40 grader og vi stod i kø i en evighed og der var mennesker over alt. Da hun så flyveren, så skreg hun,.....skreg, så hun var helt lilla over alt og skreg i 45 minutter nonstop! FØJ det var hårdt!! Men vi kom igennem det og hun faldt i søvn af udmattelse. Det var det eneste vi oplevelde som var hårdt. Men ellers elskede hun poolen og elskede at svømme og var glad og det hele. Vi kom ikke rundt og så en masse. Det er lidt svært pga varmen. Men ellers....kan jeg klart anbefale at tage afsted, når I kommer dertil ;-)
KNUSER
Ej hvor dejligt det gik så nemt. Bortset fra den time på hjemturen... hehe, kunne forestille mig at man bliver en anelse desperat når barnet bare er utrøsteligt! Vi havde i gennemsnit 37 grader i Egypten, og vi lavede ihvertfald heller ikke noget. Men hold op hvor var det dejligt. Min første rigtige chartertur!
Vi vil gerne afsted til sommer hvis vi får råd. Men dog "kun" til Schweiz, hvor vi gerne vil ned og vise vores til den tid 7. måneder gamle baby frem til min familie. Men det er jo kun 1,5 time i fly, så der er da håb, med mindre det ser ud til bedre at kunne betale sig med tog!
Anmeld