27+6 med hafferlaffen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

mor-til-vanessa

meget smukke billeder og maven også :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Sakris

BechHannibal skriver:

Det kan du tro det gør

Jeg kan desværre ikke finde kablet til at overføre billederne, men det dukker nok op snart

Jeg håber at i havde en god ferie

Det vil jeg da se frem til... Og du kan tro det var en god tur... Det var bare med at nyde det, man ved ikke hvornår man kommer afsted igen

Anmeld

14. oktober 2010

Sakris

mor-til-vanessa skriver:

meget smukke billeder og maven også :-)

Tusind tak

Anmeld

14. oktober 2010

lisbethita

Sakris skriver:

Disse billeder er lige præcis en uge gamle, nede fra Egyptens sol og varme.

Haha, jeg var ikke den i familien der tog mest på i den uge, vi boede på et hotel med all inklusive! Det var bare super dejligt og afslappende. Nu er vi tilbage i kolde Danmark, og jeg har faktisk tabt det kg jeg havde taget på dernede! Men mon ikke det kommer igen!?

En anelse svejrygget

Og et ved den smukkeste solnedgang man kunne tænke sig

HVOR ER DU DOG BARE UFATTELIGT SMUK, SØDE!!!!!!!!!! Og elsker, at du kalder babyen for hafferlaffen, hi hi hi!!! Jeg er også lige kommet hjem fra ferie. SAVNER solen!!!

Dejlige billeder at se, i hvert fald ;-)

Anmeld

14. oktober 2010

Mira0911

Floooot mave.... :) 

Anmeld

14. oktober 2010

Sakris

lisbethita skriver:

HVOR ER DU DOG BARE UFATTELIGT SMUK, SØDE!!!!!!!!!! Og elsker, at du kalder babyen for hafferlaffen, hi hi hi!!! Jeg er også lige kommet hjem fra ferie. SAVNER solen!!!

Dejlige billeder at se, i hvert fald ;-)

Taaak, søde....

Når vi er alene prøver vi at kalde hende ved navn, for vi er begyndt at lægge mærke til at Hafferlaf/Laffe hænger godt ved. Og hun skulle jo gerne have et rigtigt navn engang... Bare sådan udadtil ihvertfald hehe...

Jeg kunne godt nok også bruge noget mere sol og varme. Bare det med at stå op, hoppe i en løs sommerkjole og et par klipklapper og kunne sidde ude til kl.24 hver aften. Suk.... Det var skønt...

Fungerede det godt nok at rejse med Smilla med den størrelse som hun har? Og hvor langt var I væk?

Anmeld

15. oktober 2010

lisbethita

Sakris skriver:

Taaak, søde....

Når vi er alene prøver vi at kalde hende ved navn, for vi er begyndt at lægge mærke til at Hafferlaf/Laffe hænger godt ved. Og hun skulle jo gerne have et rigtigt navn engang... Bare sådan udadtil ihvertfald hehe...

Jeg kunne godt nok også bruge noget mere sol og varme. Bare det med at stå op, hoppe i en løs sommerkjole og et par klipklapper og kunne sidde ude til kl.24 hver aften. Suk.... Det var skønt...

Fungerede det godt nok at rejse med Smilla med den størrelse som hun har? Og hvor langt var I væk?

Vi var i Tyrkiet i 14 dage. Det gik rigtigt godt. Hun tog varmen pænt, men det var også en fordel at amme dernede, fordi det både gav tryghed til hende og væske på een gang!! Det gik også fint med flyveturen derned. MEN HJEM....det var midt i hendes spisetid....det var 40 grader og vi stod i kø i en evighed og der var mennesker over alt. Da hun så flyveren, så skreg hun,.....skreg, så hun var helt lilla over alt og skreg i 45 minutter nonstop! FØJ det var hårdt!! Men vi kom igennem det og hun faldt i søvn af udmattelse. Det var det eneste vi oplevelde som var hårdt. Men ellers elskede hun poolen og elskede at svømme og var glad og det hele. Vi kom ikke rundt og så en masse. Det er lidt svært pga varmen. Men ellers....kan jeg klart anbefale at tage afsted, når I kommer dertil ;-)

KNUSER

Anmeld

16. oktober 2010

Sakris

lisbethita skriver:

Vi var i Tyrkiet i 14 dage. Det gik rigtigt godt. Hun tog varmen pænt, men det var også en fordel at amme dernede, fordi det både gav tryghed til hende og væske på een gang!! Det gik også fint med flyveturen derned. MEN HJEM....det var midt i hendes spisetid....det var 40 grader og vi stod i kø i en evighed og der var mennesker over alt. Da hun så flyveren, så skreg hun,.....skreg, så hun var helt lilla over alt og skreg i 45 minutter nonstop! FØJ det var hårdt!! Men vi kom igennem det og hun faldt i søvn af udmattelse. Det var det eneste vi oplevelde som var hårdt. Men ellers elskede hun poolen og elskede at svømme og var glad og det hele. Vi kom ikke rundt og så en masse. Det er lidt svært pga varmen. Men ellers....kan jeg klart anbefale at tage afsted, når I kommer dertil ;-)

KNUSER

Ej hvor dejligt det gik så nemt. Bortset fra den time på hjemturen... hehe, kunne forestille mig at man bliver en anelse desperat når barnet bare er utrøsteligt! Vi havde i gennemsnit 37 grader i Egypten, og vi lavede ihvertfald heller ikke noget. Men hold op hvor var det dejligt. Min første rigtige chartertur! 

Vi vil gerne afsted til sommer hvis vi får råd. Men dog "kun" til Schweiz, hvor vi gerne vil ned og vise vores til den tid 7. måneder gamle baby frem til min familie. Men det er jo kun 1,5 time i fly, så der er da håb, med mindre det ser ud til bedre at kunne betale sig med tog!

Anmeld

17. oktober 2010

lisbethita

Sakris skriver:

Ej hvor dejligt det gik så nemt. Bortset fra den time på hjemturen... hehe, kunne forestille mig at man bliver en anelse desperat når barnet bare er utrøsteligt! Vi havde i gennemsnit 37 grader i Egypten, og vi lavede ihvertfald heller ikke noget. Men hold op hvor var det dejligt. Min første rigtige chartertur! 

Vi vil gerne afsted til sommer hvis vi får råd. Men dog "kun" til Schweiz, hvor vi gerne vil ned og vise vores til den tid 7. måneder gamle baby frem til min familie. Men det er jo kun 1,5 time i fly, så der er da håb, med mindre det ser ud til bedre at kunne betale sig med tog!

Åh...elsker Schweiz. Der er jo bare så super smukt!!!!! JA, det er jo fantastisk med ferie. Man savner det jo allerede, he he!

Nyd din graviditet!!! Det er jo noget helt specielt de uger du går ind i nu. Den følelse af, at mærke sit barn indeni savner jeg helt. Det er helt fantastisk!!! 

Ha en skøn weekend! Knus Lisbeth

Anmeld

17. oktober 2010

Sakris

lisbethita skriver:

Åh...elsker Schweiz. Der er jo bare så super smukt!!!!! JA, det er jo fantastisk med ferie. Man savner det jo allerede, he he!

Nyd din graviditet!!! Det er jo noget helt specielt de uger du går ind i nu. Den følelse af, at mærke sit barn indeni savner jeg helt. Det er helt fantastisk!!! 

Ha en skøn weekend! Knus Lisbeth

Elsker også Schweiz. Men synes nu også det er rart at komme andre steder hen. Savner godt nok også bare at lægge sig ud foran en pool, og bare hygge hele dagen uden nogle opgaver! Men det giver noget at drømme om. For os bliver sådan en tur dog nok et par år fremme i tiden.

Jeg elsker virkelig at være gravid og at mærke hvordan hun vender, drejer og strækker sig! Og sådan har jeg haft det siden jeg var 15 uger henne. Så det er skønt, men tiden føles også bare til at gå mega stærkt. Tænk, idag er der 10 uger til termin Det er altså lidt vildt! Det eneste negative er at det er møg svært at finde et job lige nu... hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.