synes der er meget stille i oktobergruppen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

marhemor

... Er det mon tegn på at krejleraftalen er ved at blive opfyldt??

Venter spændt de næste par dage på opdateringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

misslea

marhemor skriver:

... Er det mon tegn på at krejleraftalen er ved at blive opfyldt??

Venter spændt de næste par dage på opdateringer

NOPE ikke for mit vedkommende desværre!!!

Jeg blir snart SINDSYG... kan ikke holde det us mere!!! Alle andre end mig føder, og jeg er næsten ved at blive deprimeret!!!

Jeg er normalt verdens mest optimistiske og glade menneske, men jeg kan ikke styre hormonerne længere, og er virkelig ved at være bange for, at jeg ikke går igang af mig selv!!!

Jeg vågnede ellers kl. 3.30 i nat med mega kraftige plukveer, der virkelig bed hen over maven og lænden!!! Der var ca. 5-15 min mellem dem, og jeg har slet ikke oplevet plukveer SÅ bidende før!!! Men efter 3 timer begyndte de fandme at aftage, og da jeg stod op, var det nærmest væk.....!!!!

Så nu har jeg besluttet at jeg vil blive liggende her på sofaen liiige indtil jeg får veer... om jeg så skal ligge her en uge, til jeg blir sat igang...!!! BASTA!!!

Ej.... det var lige lidt sur galle fra mig... men ærligt, så synes jeg, at 6 DAGE OVER termin er NOOOOOOOOOOK!!!!

Anmeld

10. oktober 2010

sus34

Jeg tænker også hver morgen om der nu er nogen som har født....Jeg regner dselv med der nok går 3 uger endnu før jeg skal begynde at tænke på det snart sker... og måske bliver det først i starten af nov... Men når man nu tænker over det så er det jo også snart... indenfor 4 uger skal jeg føde igen....  og så er det totalt tilbage til stenalderen med en baby bagefter.... når nu min den yngste er blevet 7 og kan næsten alt selv....  MEN JEG GLÆDER MIG!

Anmeld

10. oktober 2010

marhemor

misslea skriver:

NOPE ikke for mit vedkommende desværre!!!

Jeg blir snart SINDSYG... kan ikke holde det us mere!!! Alle andre end mig føder, og jeg er næsten ved at blive deprimeret!!!

Jeg er normalt verdens mest optimistiske og glade menneske, men jeg kan ikke styre hormonerne længere, og er virkelig ved at være bange for, at jeg ikke går igang af mig selv!!!

Jeg vågnede ellers kl. 3.30 i nat med mega kraftige plukveer, der virkelig bed hen over maven og lænden!!! Der var ca. 5-15 min mellem dem, og jeg har slet ikke oplevet plukveer SÅ bidende før!!! Men efter 3 timer begyndte de fandme at aftage, og da jeg stod op, var det nærmest væk.....!!!!

Så nu har jeg besluttet at jeg vil blive liggende her på sofaen liiige indtil jeg får veer... om jeg så skal ligge her en uge, til jeg blir sat igang...!!! BASTA!!!

Ej.... det var lige lidt sur galle fra mig... men ærligt, så synes jeg, at 6 DAGE OVER termin er NOOOOOOOOOOK!!!!

Øvvvvv.... hvor kan jeg godt forstå at du er så frustreret!!! Det er da også bare totalt øv at blive stillet noget så fantastisk i sigte, for så bare at trække det ud i langdrag!!!

Sender dig en masse tålmodighed og mere ve-støv, så håber jeg at kombinationen ender ud i en fødsel

Herhjemme er der ikke udsigt til at pigebarnet vil ud før tid, så jeg forsøger mig også med tålmodighed, selvom vi godt nok er ved at være meget spændte og nysgerrige Kan dog stadig ikke klage, da jeg absolut ingen gener har, andet end en øm lænd, når jeg bliver overanstrengt for meget

Ønsker dig alt det bedste, og håber virkelig at din prinsesse snart beslutter sig for at møde sine meget spændte og utålmodige forældre!!  for at du snart føder!!

fra Maria (38+3)

Anmeld

10. oktober 2010

misslea

marhemor skriver:

Øvvvvv.... hvor kan jeg godt forstå at du er så frustreret!!! Det er da også bare totalt øv at blive stillet noget så fantastisk i sigte, for så bare at trække det ud i langdrag!!!

Sender dig en masse tålmodighed og mere ve-støv, så håber jeg at kombinationen ender ud i en fødsel

Herhjemme er der ikke udsigt til at pigebarnet vil ud før tid, så jeg forsøger mig også med tålmodighed, selvom vi godt nok er ved at være meget spændte og nysgerrige Kan dog stadig ikke klage, da jeg absolut ingen gener har, andet end en øm lænd, når jeg bliver overanstrengt for meget

Ønsker dig alt det bedste, og håber virkelig at din prinsesse snart beslutter sig for at møde sine meget spændte og utålmodige forældre!!  for at du snart føder!!

fra Maria (38+3)

Mange tak

Jaaah tålmodighed er nok ikke min stærke side lige for tiden.. hahah!!!

Men faktisk er min slimprop lige gået, så jeg hååååber, at der snart sker lidt mere, og at alle mine dumme plukveer kan udvikle sig til rigtige veer

Nu er der da i hvert fald et lille tegn på, at noget er i gærde, så det hjalp da heldigvis lidt på humøret!!! Meeeen der kan jo gå flere dage, før veerne viser sig, så tålmodigheden må jeg jo nok beholde lidt endnu!!!

Uuhh ja - jeg håber sørme ikke, at du skal gå og vente lige så længe som jeg... for når man først e rgået over tid, er det altså heeelt ulideligt....

fra Lea

Anmeld

10. oktober 2010

marhemor

misslea skriver:

Mange tak

Jaaah tålmodighed er nok ikke min stærke side lige for tiden.. hahah!!!

Men faktisk er min slimprop lige gået, så jeg hååååber, at der snart sker lidt mere, og at alle mine dumme plukveer kan udvikle sig til rigtige veer

Nu er der da i hvert fald et lille tegn på, at noget er i gærde, så det hjalp da heldigvis lidt på humøret!!! Meeeen der kan jo gå flere dage, før veerne viser sig, så tålmodigheden må jeg jo nok beholde lidt endnu!!!

Uuhh ja - jeg håber sørme ikke, at du skal gå og vente lige så længe som jeg... for når man først e rgået over tid, er det altså heeelt ulideligt....

fra Lea

Jeg tror og hepper på at det er nu Hvor ville det være dejligt for dig/jer!!!

Jeg har jo fået en dato for igangsættelse, så kommer ikke til at gå ret meget over tid, så jeg har en overkommelig fremtid, og det hjælper lidt på tålmodigheden, selvom jeg jo helst så at pigebarnet fik lov til selv at bestemme hvornår hun vil ud

Vi har i dag lige fået et nyt problem i form af at vores hund har opført sig anderledes til hundetræning, og derfor har vi fået sat en adfærdspsykolog på hende, som kommer i morgen. Hun er nemlig bekymret for om vovsen kan finde at skade babyen, når hun kommer og får mors opmærksomhed  Så lige nu er jeg bare ulykkelig over hunden, og håber at pigebarnet bliver i maven læææææænge endnu, så vi kan nå at få styr på det hele inden hun kommer til!!  

Synes godt nok at den er hård at sluge 11 dage før termin

Anmeld

11. oktober 2010

JacobsMoar

Ja, jeg holdt jo så heller ikke min del af aftalen.. ØVØVØVØV..  Og jeg er ikke engang gået over endnu, så jeg har slet ikke ret til at være utålmodig !!  

Synes lige jeg skulle være rigtig overskudsagtig og gå i haven i lørdags.. I håb om at jeg kunne sætte gang i noget, niksen.. Det har bare resulteret i en MEGET øm ryg.. Så i dag prøver jeg med græsslåmaskinen i stedet, det kan da ikke være lige så hårdt for ryggen

for at vi alle snart sider med vores guldklumper i armene..

fra Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.