har fået veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

TineA

Held og lykke med den forstående fødsel
Håber, at det kommer til at gå godt :!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

kres87

misslea skriver:

Aarrhhh FEDT, at der sker noget hos dig!!!! Så har du jo din lille bebs i armene inden længe....!!!

Må indrømme, at jeg er mega misundelig - og tror egentlig snart jeg blir nødt til at boykotte baby.dk til jeg føder, for man blir da helt bims af at læse om alle de andres fødsler, når man ikke selv føder... hahahah!!!!

Ej... rigtig meget held og lykke med fødslen... den er liiiige om hjørnet!!!

fra Lea 40+6

Hej mange tak, håber også snart der sker noget hos dig.

jeg sender dig lige en ve-storm når den næste ve kommer, så vær klar 

Anmeld

10. oktober 2010

kres87

Tine2104 skriver:

Held og lykke med den forstående fødsel
Håber, at det kommer til at gå godt :!

Mange tak. 

Anmeld

10. oktober 2010

Dansker I Holland

kres87 skriver:

Ja det er det. og det også den første pige i børnebørn flokken. 

Hehe ok Jamen tillykke med det så Og skal lige siges at det at blive sat i gang, er en god ting hvis man er utålmodig smiler... Man skal self osse være gået over tid først jo Hvilket du jo er

Anmeld

10. oktober 2010

misslea

kres87 skriver:

Hej mange tak, håber også snart der sker noget hos dig.

jeg sender dig lige en ve-storm når den næste ve kommer, så vær klar 

FEDT FEDT FEDT.... jeg tager imod med åbne arme!!!

Anmeld

10. oktober 2010

kres87

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ok Jamen tillykke med det så Og skal lige siges at det at blive sat i gang, er en god ting hvis man er utålmodig smiler... Man skal self osse være gået over tid først jo Hvilket du jo er

Ja det er da, men det er dagene op til der virkelig tære på ens tålmodighed. man går jo og tror bare ved den mindste lille ting, "NU det NU" også bliver man skuffet igen

Anmeld

10. oktober 2010

Dansker I Holland

kres87 skriver:

Ja det er da, men det er dagene op til der virkelig tære på ens tålmodighed. man går jo og tror bare ved den mindste lille ting, "NU det NU" også bliver man skuffet igen

Ja jeg kender desværre ikke til den følelse du beskriver, for jeg blev sat i gang med mn første datter og anden gang gik det så i gang af sig selv.. Men kan forestille mig hvor træls det er da

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

Spændende spændende. Held og lykke med den forestående fødsel

Anmeld

10. oktober 2010

MyBaby

kres87 skriver:

Hej 

JEg har haft veer siden kl. 4 i nat og slimproppen gik i går aftes, jeg har været en tur på fødegangen, hvor de sagde livmoderhalsen er helt væk og den lille skulle bare have "det sidste skub" også fik jeg en pille til at slappe på og kunne vi tage hjem og slappe af,

jeg skulle ringe igen når der 3-4 min imellem veerne og der knap nu.

og der kommer stadig en masse slim med blod i ud. (undskyld detajler)

tror lige jeg vil tage tid på dem igen. sidst jeg togtid var der 3 1/2 til 4 min løbene over en time, så prøver lige over en halv time nu.

Det tyder på vi snart ser vores lille prinsesse 

Hvor er det bare spændende! Rigtig meget held og lykke - jeg glæder mig til at høre om fødslen og se billeder af jeres lille datter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.