Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tak for igår - jeg skal lige hører, hvor har du købt Iduns røde støvler, de var ret fede;-) Jeg er jo vild med rød
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan jeg svare på, for jeg spurgte også.
Bilka.. men de var vist fra sidste år.
De er tæske fede Og de er fra Bilka. - Men det er dansk supermarkeds mærke, så jeg tror også at man kan få dem i tøj og sko Og føtex indimellem. Jeg er ret sikker på¨at de får dem igen i år. De kostede under 200 kr Og hun er bare så fræk i dem altså
(vilel gerne have at voksen modellen var ligeså cool, det er den desværre ikke. Men jeg har dem selv )
Zafir skriver: De er tæske fede Og de er fra Bilka. - Men det er dansk supermarkeds mærke, så jeg tror også at man kan få dem i tøj og sko Og føtex indimellem. Jeg er ret sikker på¨at de får dem igen i år. De kostede under 200 kr Og hun er bare så fræk i dem altså (vilel gerne have at voksen modellen var ligeså cool, det er den desværre ikke. Men jeg har dem selv )
Vi må holde øje med posten ;-))))
Fines mor skriver: Vi må holde øje med posten ;-))))
Så der røde skindstøvler m rågummisål og foer i kvikly fra søndag, dog ikke med snørre som Iduns.. men med 2 velco luk foran
Susan1978 skriver: Så der røde skindstøvler m rågummisål og foer i kvikly fra søndag, dog ikke med snørre som Iduns.. men med 2 velco luk foran
Der er de hersens i BILKA. (Iduns er selvfølgelig lige gået døde... Men de blev også brugt hele sidste år også...) Men vi skal i Bilka efter dem her:
STØVLER
Hvis den kun linker til kataloget, så er det side 26
Men det er ærgeligt de ikke er i den røde farve... mm...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128