Til zif....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Fines mor

Tak for igår - jeg skal lige hører, hvor har du købt Iduns røde støvler, de var ret fede;-) Jeg er jo vild med rød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Susan1978

Det kan jeg svare på, for jeg spurgte også.

Bilka.. men de var vist fra sidste år.

Anmeld

10. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

De er tæske fede Og de er fra Bilka. - Men det er dansk supermarkeds mærke, så jeg tror også at man kan få dem i tøj og sko Og føtex indimellem. Jeg er ret sikker på¨at de får dem igen i år. De kostede under 200 kr Og hun er bare så fræk i dem altså

(vilel gerne have at voksen modellen var ligeså cool, det er den desværre ikke. Men jeg har dem selv )

Anmeld

11. oktober 2010

Fines mor

Zafir skriver:

De er tæske fede Og de er fra Bilka. - Men det er dansk supermarkeds mærke, så jeg tror også at man kan få dem i tøj og sko Og føtex indimellem. Jeg er ret sikker på¨at de får dem igen i år. De kostede under 200 kr Og hun er bare så fræk i dem altså

(vilel gerne have at voksen modellen var ligeså cool, det er den desværre ikke. Men jeg har dem selv )

Vi må holde øje med posten ;-))))

Anmeld

15. oktober 2010

Susan1978

Fines mor skriver:

Vi må holde øje med posten ;-))))

Så der røde skindstøvler m rågummisål og foer i kvikly fra søndag, dog ikke med snørre som Iduns.. men med 2 velco luk foran

Anmeld

16. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Susan1978 skriver:

Så der røde skindstøvler m rågummisål og foer i kvikly fra søndag, dog ikke med snørre som Iduns.. men med 2 velco luk foran

Der er de hersens i BILKA. (Iduns er selvfølgelig lige gået døde... Men de blev også brugt hele sidste år også...) Men vi skal i Bilka efter dem her:

STØVLER

Hvis den kun linker til kataloget, så er det side 26

Men det er ærgeligt de ikke er i den røde farve... mm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.