Pludselig opkast og ingen fosterbevægelser ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.523 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

MissBabyBoom

Hej alle mødre .

Jeg er gravid for 3. gang . Og i uge 25 . Jeg har desværre startet min søndag på en ret ubehagelig måde . Vågnede tidligt i morges , da jeg skulle kaste op . Det var kun galde , men stadig noget der ville op .

Skulle derefter sidde og spise morgenmad med min datter , da opkastningen vile fortsætte . Når lige at binde en knude på posen , og så skal jeg kaste op igen .

Normalt har jeg en MEGET livlig basse inde i min mave , der bevæger sig konstant . Der er sjældent tid til søvn derinde . Jeg har ikke mærket noget liv i dag

- Hvilket gør mig ret nervøs nu .

Jeg har ikke kvalme , men opkastningen kommer pludseligt , og når lige at tage en pose foran munden . Og det er stadig kun det klamme gule stads galde

Nogen der evt kan hjælpe , eller komme med et godt råd ?

Jeg håber I kan .

( Camilla - 25+3 )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Mettemus

MissBabyBoom skriver:

Hej alle mødre .

Jeg er gravid for 3. gang . Og i uge 25 . Jeg har desværre startet min søndag på en ret ubehagelig måde . Vågnede tidligt i morges , da jeg skulle kaste op . Det var kun galde , men stadig noget der ville op .

Skulle derefter sidde og spise morgenmad med min datter , da opkastningen vile fortsætte . Når lige at binde en knude på posen , og så skal jeg kaste op igen .

Normalt har jeg en MEGET livlig basse inde i min mave , der bevæger sig konstant . Der er sjældent tid til søvn derinde . Jeg har ikke mærket noget liv i dag

- Hvilket gør mig ret nervøs nu .

Jeg har ikke kvalme , men opkastningen kommer pludseligt , og når lige at tage en pose foran munden . Og det er stadig kun det klamme gule stads galde

Nogen der evt kan hjælpe , eller komme med et godt råd ?

Jeg håber I kan .

( Camilla - 25+3 )

Jeg ville ringe til vagtlægen eller fødegangen med det samme... eller... har dårlige erfaringer med vagtlægen så - fødegangen! Det er ikke sikkert at det er noget, men hellere en gang for meget end en gang for lidt.

God bedring!

Anmeld

10. oktober 2010

Kit

Nogen opdatering ? - det er jo ved at være lidt tid siden, men jeg er først kommet på nu.

Men ellers ville mit råd også være, at ringe det til tlf.nr. man får af jordemoderen. Tror det er til svangregangen eller jordemoderhotline.

Kit 24+0

Anmeld

10. oktober 2010

Diana...

Jeg ville absolut ringe til fødegangen med det samme. 

Håber alt er ok du må lige vende tilbage. 

Kram. 

Anmeld

10. oktober 2010

MissBabyBoom

Haai igen .

Tusind tak for Jeres svar .

Jeg ringede til svangregangen på Hillerød Hospital . Hun rådede mig til at ligge mig ned 1 times tid , og koncentrerer mig om maven og evt bevægelser .

Da min datter alligevel skulle have sin middagslur , så lagde jeg mig også ned og faldt i søvn .

Jeg er nu sluppet af med opkastningen , da cola åbenbart virker Og har en MEGET livlig baby i maven igen .

Så alt er som det skal være igen

Anmeld

10. oktober 2010

Mettemus

MissBabyBoom skriver:

Haai igen .

Tusind tak for Jeres svar .

Jeg ringede til svangregangen på Hillerød Hospital . Hun rådede mig til at ligge mig ned 1 times tid , og koncentrerer mig om maven og evt bevægelser .

Da min datter alligevel skulle have sin middagslur , så lagde jeg mig også ned og faldt i søvn .

Jeg er nu sluppet af med opkastningen , da cola åbenbart virker Og har en MEGET livlig baby i maven igen .

Så alt er som det skal være igen

Nå det var godt, men var det ikke også rart at få ringet? Cola gir også altid mig hyperaktiv baby - dejligt

Anmeld

11. oktober 2010

MissBabyBoom

Det var rigtig rart . Mine nervøse tanker forsvandt da jeg lagde røret på igen . Og kunne derfor få en rolig nattesøvn , velvidende om at babyen har det godt

Var ikke klar over at cola kunne være så effektiv Men det husker jeg så til en anden gang

Anmeld

11. oktober 2010

Lene76

hehe ja cola og kaffe siger de kloge (men jeg drikker ik kaffe, er ik voksen nok hehe ) men cola jeg får vildt ondt i maven af det..... og før graviditeten ku jeg nemt drikke ½ l om dagen af det 

Godt du har det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.