Tak for i dag!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

SHJuP

Kære tøser, mænd og unger

Tak for en smadder-hyggelig dag... Nu er vi landet hjemme, efter en lille tur på McDonalds på vej hjem.

Tøserne var trætte, men havde slet ikke tid til at komme i seng, da de havde travlt med at fortælle Jan om alle dem de havde leget med, og alt det de havde set og oplevet :-)

Nu håber jeg bare, at nogen af de der tog billeder vil smide dem herind, eller maile nogen til mig, da jeg jo havde glemt mit kamera derhjemme (F******)

Ida vil nemlig gerne se billeder :-)

Hvis nogen har en masse gode, vil vi da gerne betale for at få en cd sendt med billeder?!?

Knus fra Stine, Ida og Emma -og endnu en gang tak for i dag...

-Og TUSIND TAK til Helle og Johnny for (endnu en gang) at ligge hus til!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Susan1978

YEahh også tusind tak for i dag herfa.

vi var hjemme 2130 og der var min ryg også træt af at køre bil.

Ea ville ikke tisse inden vi kørte, hvilket resulterede i at hun faktisk tissede på sin autostol i søvne, lige da vi landede..(så kan hun lære det)

Jeg er træt, rigtig træt, men det har været sådan en dejlig dag, men med kun 4½ times søvn i nat, så skal det jo sætte sine spor.

Jeg regner med at lægge alle billederne i en mappe på facebook, så kan i bare snuppe derfra hvad i vil.

Stine, er du på facebook? vi er vist ikke venner  der.

Anmeld

9. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

JAAAAAAAAA mand Det var en super god dag Jeg har hygget mig rigtig meget. Det er altid bare så dejlig at se jer, selvom jeg sytnes at ungerne var nogen trunter at det tog dem SÅ lang tid at begynde at lege denneher gang, bare fordi de er nogen seje skole-sild alle sammen. mmm...

Og billeder HERINDE tak. Alt det dersens fjæsbogshalløj noget. ARGH...

Så på baby.dk tak

Anmeld

10. oktober 2010

Fines mor

Jeg vil også sige tak, det var en helt fantastisk dag. Hvor er det skønt, at vi kan holde liv i dette sammen!!!

Vi kan da lægge lidt billeder ind her, og lidt på FB, og Stine kan vel få dem på mail. Det er jo ikke så ofte hun kommer forbi her;-)

Det skal være plads til alle.....!!

Som vi aftalte, så skal vi allerede nu have afsat en dag i 2011, så alle har mulighed for at komme med. Der var forslag om en dato i slutningen af maj, så hvis nogle har noget på de tidspunkter, så må de komme ud med dem nu.

Endnu engang tak fordi i er til;-))))))))

Anmeld

10. oktober 2010

Moderator

Her er lige lidt jeg tog med min fon sidst på dagen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. oktober 2010

Tina2

Vil også sige tak for igår, det var så hyggeligt at se jer allesammen igen!!!

Lidt sjovt med ungerne, som de lige sku' bruge tid på at se hinanden an... Det bli'r nok IKKE bedre med årene, tværtimod

Det var en lang tur for Tamica, især hjemturen, men det gik da, vi holdt nogle pauser..... Men hun er begyndt at hoste og snotte, rigtig træls!!!  Sov jo også næsten hele dagen væk....

Altså Susan, Filuca vil MEEEEGET gerne snart ses med Ea igen

Synes det er fantastisk vi stadig kan ses.... Og vi var da en del selvom antallet jo ikke er som de første gange, men der var jo faktisk også en del som gerne ville ha' været med men ikke ku' igår, så håber virkelig at der er rigtig mange der kan til sommer, det ku være kanon!!! :-)

Anmeld

11. oktober 2010

tumle81

Vi vil også sige mange tak for en hyggelig dag...

Victoria og også Valdemar snakkede meget i weekenden om hvor mange de havde leget med og hvad de havde spist osv...

Victoria er helt solgt med Frigg, hun ville meget gerne have hende med hjem og mente godt at mor og far kunne lave en lillesøster til hende ;-)

Jeg er frisk på en grill hygge dag til sommer, tror ikke vi har de vilde planer i forsommer/senforår :-)

Tak til Johnny og Helle for at lægge hus til, fantastisk!!

Knus Kathrina

Anmeld

11. oktober 2010

Moderator

tumle81 skriver:

Vi vil også sige mange tak for en hyggelig dag...

Victoria og også Valdemar snakkede meget i weekenden om hvor mange de havde leget med og hvad de havde spist osv...

Victoria er helt solgt med Frigg, hun ville meget gerne have hende med hjem og mente godt at mor og far kunne lave en lillesøster til hende ;-)

Jeg er frisk på en grill hygge dag til sommer, tror ikke vi har de vilde planer i forsommer/senforår :-)

Tak til Johnny og Helle for at lægge hus til, fantastisk!!

Knus Kathrina

Ja, de var søde de store piger, da de sad med hende på skift hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.