kan man holde dåb samt 1 års føsdselsdag sammen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.298 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

LIZO

zoey er ikke døbt. bare navngivet uden fest. da det betyder meget for mig at få mine børn døbt. men da pengene bare  ikke har været der har vi måtte vente. nu er der råd. og vi er så tæt på hendes første fødselsdag, tænkte jeg om man kan holde det sammen. har en stor familie så orker ikke at holde 2 store fester med kort mellemrum. ville så stadig invitere de nærmeste ( mormor farmor osv på selve fødselsdagen. men så resten af familien bliver invitere til dåb og fødselsdag sammen..

hva synes i??

camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

quity

Det synes jeg helt sikkert godt I kan. Synes der er noget smukt og specielt over at holde barnedåb på 1 års fødselsdagen.

Anmeld

9. oktober 2010

XXSS

Jeg ville have gjort det samme med vores piger - barnedåb og vores store piges 2 års fødselsdag (nu har vi familie i jylland - så rent praktisk).. Men det ville manden ikke være med til desværre.. Jeg ved selvfølgelig godt at det er noget andet når det kun drejer sig om et barn og jeg vil mene, at det er i i jeres fulde ret til

Anmeld

9. oktober 2010

kirsti

det synes jeg sagtens man kan!

Mange holder jo også bryllup og dåb sammen

Anmeld

9. oktober 2010

Mikkelmusen

ja sagtens. Det gjorde vi med vores første.

Anmeld

9. oktober 2010

D.B.L

Klart, kender nogle som gjorde det sådan. Pigen gik selv op af gulvet, så sødt!!!!! Hvis vi nogen sinde får en 3´er tror jeg vi ender i noget i den stil

Anmeld

10. oktober 2010

LIZO

jeg ville og gerne ha holdt dåb og bryllupe.. men får han ikke med på den.. har ellers prøve

men vi har snakket om det her hjeemme, så nu skal jeg bare ha fat i præst og forsamlings huset.. så gør vi det

Anmeld

10. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

LIZO skriver:

zoey er ikke døbt. bare navngivet uden fest. da det betyder meget for mig at få mine børn døbt. men da pengene bare  ikke har været der har vi måtte vente. nu er der råd. og vi er så tæt på hendes første fødselsdag, tænkte jeg om man kan holde det sammen. har en stor familie så orker ikke at holde 2 store fester med kort mellemrum. ville så stadig invitere de nærmeste ( mormor farmor osv på selve fødselsdagen. men så resten af familien bliver invitere til dåb og fødselsdag sammen..

hva synes i??

camilla

Kan i sagtens gøre.

Så lige at i vist er sprunget ud i at gøre det, så held og lykke med det.

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

Selvfølgelig

Anmeld

19. oktober 2010

Nok20

JA selvfølgelig kan i det!!!

I skal og kan gøre, hvad der føles rigtigt for jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.