Tøj i Barnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

L.81

Hej.

Min lille datter er lige begyndt at sove i barnevogn, men jeg har svært ved at finde ud af hva hun skal have på. Jeg har prøvet at lægge hende ud i en fleece heldragt eller en fleece trøje og en hat, men kan ikke mærke den store forskel på hende, så har i nogle foreslag eller råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Joko

Ja jeg syntes også det er meget svært at finde ud hvad de skal have på. men prøver lidt forskelligt. Syntes også det er svært da vejret er meget forskelligt.

Min SP sagde en hue og trøje var fint, men syntes det er blevet koldere nu, så idag har hun også haft handsker på fordi det blæser helt vildt.

Men vi må prøve os frem og tjekke vejret

Anmeld

18. oktober 2010

L.81

Ja det er altså svært. Men jeg prøver mig også lidt frem. Har dog også det problem at hun ikke helt vil sove i barnevognen, så det bliver ofte ikke til mere end 20 min selvom jeg prøver at trille med hende. Så hun sover mest indenfor.

Anmeld

19. oktober 2010

sismofutten

Ja, det er lige med at finde fidusen :-)

Det er vel også snart koldt nok, til at vi kan lægge dem ud i en voksi-pose - og her er det vidst noget med at de næsten intet tøj skal have på (en body, strømper og en hue mener jeg at have hørt..)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.